اخبار داغ

نیمار علیه رونالدو!

نیمار علیه رونالدو!
مهاجم برزیلی بارسلونا گفت که ستاره پرتغالی رئال‌مادرید باید به خاطر رفتار ناپسندش تنبیه شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناکریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن سال 2014 جهان در جریان بازی شنبه شب رئال‌مادرید برابر کوردوبا در رقابت‌های لالیگا با پا ضربه‌ای عمدی به ادیمار، مدافع کوردوبا زد که از چشم داور پنهان نماند و بلافاصله با کارت قرمز جریمه شد. به این ترتیب کریس نه‌ تنها بازی بعدی تیمش را که در خانه برابر رئال سوسیه‌داد است، از دست می‌دهد بلکه به خاطر رفتار غیرورزشی‌اش ممکن است بیش از یک جلسه محروم شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نیمار که بارها مقابل کریستیانو رونالدو بازی کرده است در این باره گفت: من نمی‌توانم در این خصوص نظری بدهم چون عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اسپانیا نیستم. صحبت در این خصوص از بیرون کار ساده‌ای است ولی اشتباهی که از رونالدو سر زد ممکن برای بازیکنان دیگر هم رخ دهد که البته کار درستی هم نیست.

,

وی افزود: به نظر من در نظر گرفتن تنبیه در چنین شرایطی لازم است تا بازیکنان یاد بگیرند که چگونه به نظم و انضباط پایبند باشند و احساسات خود را مهار کنند. این اتفاق در گذشته برای زیدان هم رخ داده و برای او هم جریمه‌هایی در نظر گرفته شده و حتی ممکن است برای من هم رخ دهد. به هر حال بازیکنان باید روی جنبه روانی خود هم کار کنند.

,

مهاجم برزیلی بارسلونا در خصوص شایعات مطرح شده مبنی بر به هم خوردن رابطه او و مسی عنوان کرد: من مشکلی با مسی ندارم. تاکنون با بازیکنان بزرگی بازی کرده‌ام و برای مثال هیچگاه با رونالدینیو به مشکل برنخورده‌ام. همیشه به لیونل احترام گذاشته‌ام و از این پس هم همینطور خواهد بود. مسی بهترین بازیکن جهان است و همیشه به او احترام خواهم گذاشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه