اخبار داغ

نامزدی تازه برای ریاست جمهوری؟!

نامزدی تازه برای ریاست جمهوری؟!
رفتارهای غیرمتعارف آقای علی مطهری نماینده تهران این گمانه را در پاره‌ای از محافل سیاسی برانگیخته است که او احتمالا قصد نامزدی در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی را دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از جهان، آقای مطهری که در آخرین دور انتخابات مجلس، تنها نماینده‌ای بود که خارج از دو فهرست اصول‌گرایان به تهران راه یافته بود، این‌را نشانه‌ای از اقبال عمومی به خویش تفسیر می‌کند که ماحصل انتقادهای او به دولت وقت آقای محمود احمدی‌نژاد است.

از سوی دیگر رفتار سیاسی وی، مشابه مشی‌ای است که پیش‌تر از سوی آقای اکبر اعلمی از نمایندگان مجالس ششم و هفتم است که در اولی موضعی نزدیک به اصول‌گرایان (اقلیت مجلس ششم) داشت و در دومی، موضوعی شبیه اصلاح‌طلبان. وی نیز با وجود عدم احراز صلاحیتش برای مجلس بعدی در انتخابات ریاست‌جمهوری نامزد شد.

آقای اعلمی به نقدهای تند و افشاگرانه مشهور بود و معمولا اهل مناظره و نامه‌پراکنی‌های متعدد نیز به‌شمار می‌رفت. و حتی یک‌بار این شایعه مطرح گردید که وی به چهره طرف مناظره‌کننده خود، سیلی زده است، هرچند که متعاقبا وی اطلاعیه‌ای در این زمینه صادر و آن‌را تکذیب کرد.

آقای مطهری نیز پیش از این چندبار در صحن علنی مجلس، مشاجرات بحث‌برانگیزی داشت و حتی در یک مورد ناسزایی را خطاب به یک منتقد خود خواند و آن‌را مورد تحقیر قرار داد که صدایش از رادیو مجلس نیز پخش شد.

فیلمی نیز که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده نشان می‌دهد که در ماجرای یک‌شنبه گذشته، وی لااقل دوبار با دست برخی نمایندگان منتقد را که به نزدیک تریبون آمده بودند با دست هل داده و به پایین رانده است.

این وقایع توجه محافل سیاسی را برانگیخته و گمانه‌زنی‌ها درباره چرایی رفتارهای متناقض‌نمای آقای مطهری را تشدید کرده است؛ در همین سخن‌رانی جنجالی و پیش از طرح مباحثی درباره موضوعات مرتبط با فتنه ۸۸، وی از ناراست‌گویی دولت در زمینه برداشت از صندوق ذخیره ارزی و عدم برخورد با ساپورت‌پوشان انتقاد و از جشن‌واره فیلم عمار (که از اساس علیه فتنه طراحی شده)، تقدیر کرد.

باید منتظر روزها و ماه‌های آینده بود و دید که آیا حرکت این نماینده تهران به سمت انتخابات ریاست‌جمهوری ۹۶، تشدید خواهد شد یا نه.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه