اخبار داغ

ورشکستگی موسسه مالی و اعتباری میزان شایعه یا واقعیت!؟

ورشکستگی موسسه مالی و اعتباری میزان شایعه یا واقعیت!؟
مشتریان موسسه مالی و اعتباری میزان در خلیل آباد با شنیدن ورشکستگی موسسه میزان به شعبه این موسسه هجوم آوردند و خواهان برداشت سپرده خود شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از یار خراسانی ، چند روزی است که شایعات "ورشکستگی موسسه مالی و اعتباری میزان" در سطح شهر خلیل آباد شنیده می شود و شایعات باعث شده کسانیکه در این موسسه سپرده گذاری کرده اند احساس خطر کنند و به یک باره به این موسسه هجوم آورده و خواهان برداشت سپرده خود شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,
IMG_۲۰۱۵۰۱۲۵_۱۳۳۶۰۹
, IMG_۲۰۱۵۰۱۲۵_۱۳۳۶۰۹, IMG_۲۰۱۵۰۱۲۵_۱۳۳۶۰۹,

این در حالی است که هیچ مشکلی برای برداشت وجه در "موسسه مالی و اعتباری میزان وجود ندارد" و حتی هیچ یک از شهروندان از این موضوع گلایه مند نیستند و فقط بر اساس شنیده ها مبنی بر ورشکستگی موسسه مالی و اعتباری میزان تصمیم به برداشت وجه نموده اند.

,

شایان ذکر است که مراجعه کنندگان به موسسه مالی و اعتباری میزان با ارائه دفترچه های حساب و برگه های سپرده، چکی را به تاریخ روزهای آتی دریافت می کنند.

,

DSC_0048

, DSC_0048, DSC_0048,

روابط عمومی موسسه مالی و اعتباری میزان در اطلاعیه اظهار داشت : میزان هیچ گونه مشکل مالی ندارد و تسهیلات اعطایی به شرکت پدیده شاندیز همچون سایرین با اخذ وثایق و تضمین های لازم چند برابر وجوه پرداختی انجام شده است و هیچگونه نگرانی وجود ندارد. لذا از آن ج که این شایعات بی اساس باعث ایجاد جو روانی و ازدحام مشتریان در برخی از شعب شده است، ضمن توصیه شهروندان به عدم توجه به شایعات، برای جلوگیری از ازدحام و تسریع در پاسخگویی مناسب، طبق بخشنامه هیأت مدیره موسسه مقرر گردیده برگشت وجه مشتریان متقاضی بر اساس نوبت دهی انجام شود. به همین جهت از مشتریان ارجمندی که تمایل به برداشت وجه دارند، خواهشمندیم با مراجعه به باجه نوبت دهی هر شعبه نسبت به اخذ نوبت و مراجعه در زمان و تاریخ مشخص شده اقدام نمایند.

,

در ادامه این اطلاعیه آمده است: با توجه به مسائل مطرح شده در فضای اقتصادی استان خراسان رضوی در خصوص برخی از شرکت های سرمایه گذاری از جمله پدیده شاندیز، اخیرا مشاهده شده است که برخی افراد مسائل و مشکلاتی را متوجه برخی از موسسات مالی و اعتباری معتبر از جمله موسسه مالی و اعتباری میزان نموده اند؛ بدین وسیله ضمن رد شایعات مطرح شده، اعلام می دارد این ادعاها هیچ پایه و اساسی نداشته و طبق استعلامات انجام شده موسسه میزان با قوت تمام در حال خدمت رسانی به مشتریان محترم و مردم شریف بوده و خواهد بود.

,

با این حال در لیست جدیدی که بانک مرکزی بعنوان بانکها و موسسات دارای مجوز منتشر کرده است نامی از موسسات مالی و اعتباری میزان و برخی از موسسات مطرحی که حتی در شهرستان خلیل آباد شعبه دارند دیده نمی‌شود در حالی‌که همه این موسسات در سطح کشور شعبه‌های فراوانی دارد و همین امر موجب شده که مردم سرگردان شوند و آنهایی که دنبال دردسر نیستند در حال خارج‌ کردن پول از این بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری هستند.

,

سوال ما ابنجاست که اگر موسسات و بانک‌هایی که بانک مرکزی نام آنها را منتشر کرده است، غیر مجاز هستند چرا هیچ‌کس با ادامه فعالیت آنها مخالفت نمی‌کند و مراجع انتظامی چرا آنها را پلمب نمی‌کند؟

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه