اخبار داغ

محمد علی ابطحی در گفت‌وگو با دانا؛

اصولگرایان در تخلفات رحیمی تقصیری ندارند

اصولگرایان در تخلفات رحیمی تقصیری ندارند
رئیس دفتر رییس جمهور دولت اصلاحات گفت: اصولگرایان در تخلفات رحیمی مقصر نبودند، حتی در جدا شدن اصولگرایان از احمدی نژاد، رحیمی از اصولگرایان جدا شده و به احمدی نژاد پیوست.
[

محمد علی ابطحی فعال سیاسی اصلاح طلب در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص حکم صادر شده برای پرونده محمد رضا رحیمی معاون اول دولت دهم، اظهار داشت: آقای رحیمی در همه برهه های زمانی یک بخشی از جریان اصولگرا تلقی می شد و حتی در کابینه آقای هاشمی نیز به عنوان سهمیه اصولگرایان به عنوان استاندار انتخاب شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

ابطحی در ادامه خاطرنشان کرد: خواص سیاسی، حتی شخص آقای احمدی نژاد پیش از رسیدن رحیمی به جایگاه معاونت اولی می دانستند که وی مشکلات مالی دارد. در حقیقت زمانی که حکم معاون اولی به رحیمی داده شد، مسائل مالی وی امر پنهانی نبود که الان آقای احمدی نژاد اظهار بی اطلاعی می کند.

,

 

,

رئیس دفتر رییس جمهور دولت اصلاحات همچنین اظهار داشت: اتهامات رحیمی قبل از دوران معاون اولی مطرح بود اما آنچه که برای کشور تلخ است این است که در جایگاه معاون اولی چنین اتفاقاتی رخ دهد. مسئله تلخ دیگر میزان حمایتی بود که آقای احمدی نژاد از رحیمی داشت.

,

 

,

وی در ادامه افزود: اصولگرایان در تخلفات رحیمی مقصر نبودند، حتی در جدا شدن اصولگرایان از احمدی نژاد، رحیمی از اصولگرایان جدا شده و به احمدی نژاد پیوست.

,

 

,

ابطحی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: روحیه لجبازی آقای احمدی نژاد باعث شد که رسیدگی به پرونده رحیمی به بعد از دوران تصدی ریاست جمهوری موکول شود. حتی حرفی هم که آقای احمدی نژاد درباره خط قرمز بودن کابینه داشت، درباره آقایان رحیمی و مشایی بود. از همین رو من معتقدم به تاخیر انداختن رسیدگی به پرونده رحیمی اقدام خوبی بود که قوه قضائیه انجام داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه