اخبار داغ

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در خنداب اعلام شد

مسیر راهپیمایی 22 بهمن در خنداب اعلام شد
در جلسه ستاد دهه مبارک فجر که در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد مسیر راهپیمایی شهر خنداب و جاورسیان اعلام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  نسیم خنداب،صبح امروز جلسه ستاد برگزاری دهه مبارک فجر در سالن جلسات فرمانداری شهرستان خنداب برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نسیم خنداب,

, ,

 حجت الاسلام والمسلمین مجدی زاده امام جمعه شهر خنداب گفت:این روزها از سویی مورد تمسخر دشمنان و مورد محبت دوستان قرار گرفته است، و اگر حرکتی از سوی دشمنان انجام می شود از سوی دیگر عکس العمل آن را می بینند.

,

 

,

امام جمعه شهر خنداب گفت:پیامبر گرامی اسلام به حضرت علی (ع) می فرمایند:علی اگر کسی که من و امامان از فرزندان تو را دوست داشته باشد خدا را شکر کند که ولایت پاکیزه داشته ،همانا دوست ندارد ما پیامبران و امامان را جز این که ولادت پاک ندارد.

,

 

,

وی ادامه داد:افرادی که امامان و پیامبر گرامی اسلام را مورد تمسخر قرار می دهند و چنین کارهایی انجام می دهند ولادت پاکی ندارند.

,

 

,

مجدی زاده از عرفان خاص امام خمینی(ره)نسبت به خدا مطالبی را بیان کرد و گفت:ایشان وقتی می گفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از ته دل و با بینش بود، چرا که یکی از مصادیق امام خدا ترسی بود و خدا را خوب شناخته بودند.

,

 

,

امام جمعه شهر خنداب گفت:در این ایام مبارک ما باید با عظمت انقلاب و امام بیشتر آشنا شویم و معرفت خود را به خدا بیشتر کنیم.

,

 

,

حمید غیاثی فرماندار شهرستان خنداب مطالبی از نقش ویژه و برجسته امام خمینى(ره) در ایجاد انقلاب اسلامى را بیان کرد و گفت:محوریت برگزاری این مراسمات باید مردمی تر شود و نقش آنها در مجالس تبیین و اهمیت حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب برای مردم خصوصا جوانان و دانش آموزان بیشتر تشریح شود.

,

 

,

فرماندا شهرستان خنداب در ادامه بر همکاری همه دستگاهها با خبرنگاران و رسانه ها و حضور مسئولین و یا نمایندگاه خود در تمامی مراسمات سطح شهرستان و انعکاس فعالیت ها تاکید نمود.

,

 

,

در این جلسه مقرر شد تا میادین ،معابر و مساجد و ادارات آذین بندی و مسابقات خاطره نویسی و نقاشی با موضوع انقلاب 57 در بین همه اقشار و انتشار توسط دستگاههای تبلیغاتی انجام شود و همچنین با استفاده از سیستم صوتی مساجد،ساعت 22 شب 22  بهمن همزمان با سراسر کشور شعار الله اکبر سر داده شود.

,

 

,

مسیر راهپیمایی شهر خنداب مقابل شهرداری، میدان طبیعت،خیابان آیت الله غفاری،خیابان امام حسین(ع)، میدان انقلاب و مسجد امام زمان(عج) و همچنین شهر جاورسیان مقابل بخشداری، میدان الغدیر، 3 راه شهدا،میدان شهدا و میدان امام حسین تعیین شد.

,

 

,

زنگ انقلاب در 12 بهمن در مدرسه زینبیه (س) شهر خنداب با حضور مسئولین در ساعت 9:33 دقیقه نواخته خواهد شد.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه