اخبار داغ

فرمانده سپاه فیروزکوه:

گرامیداشت دهه فجر 93 از اهمیت بالایی برخوردار است

گرامیداشت دهه فجر 93 از اهمیت بالایی برخوردار است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه گفت: گرامیداشت دهه فجر 93 از اهمیت بالایی برخوردار است و آحاد مردم باید با وحدت کلمه و شور انقلابی و حضور در جشن های این ایام پاسخ دندان شکنی به بدخواهان نظام بدهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار "علی اکبر انارکی" فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه روز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در جمع خبرنگاران اظهارکرد:  تفاوت اصلی و خاص دهه فجر امسال با سنوات گذشته، تشدید حملات بنگاه های خبرپراکنی غرب و ماهواره ها علیه نظام مقدس اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیمه نیوز,

وی در بیان اهمیت برگزاری جشن های انقلاب، به کلامی از مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمود "دست هایی در کار است تا رژیم منحوس پهلوی را با آن همه جنایاتی که انجام داده بود در بین نسل های سوم و چهارم انقلاب تطهیر کند" و افزود: آحاد مردم باید با وحدت کلمه و شور انقلابی و حضور در جشن های این ایام پاسخ دندان شکنی به آنان بدهند.

,

سرهنگ انارکی با اشاره به مذاکرات هسته ای با گروه موسوم به "1+5"، تصریح کرد: امروز نظام اسلامی در برابر تمامی جهان کفر ایستاده و متاسفانه شاهدیم سردمداران و حاکمان برخی کشورهای مسلمان نظیر عربستان در کنار کافران قرار گرفته و در دستیابی به اهداف شومشان یاری می رسانند.

,

وی تاکید کرد: با این اوصاف می توان گفت تمامی دنیای شیعه در برابر جهان کفر ایستاده و بر این اساس گرامیداشت سی و هفتمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی از حساسیت ویژه ای برخوردار است. 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه در ادامه به بیان ویژه برنامه های در نظر گرفته شده از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برای نکوداشت و پاسداشت این ایام پرداخت و گفت: دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان، آذین بندی پایگاه ها، نواختن زنگ انقلاب، نصب پلاکارد و بنر بر سر درب ادارات و تهیه بروشور به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب و برگزاری مراسم ویژه در خصوص دوازدهم بهمن در حوزه مقاومت ۸ دانش آموزی، برنامه های روز نخست دهه فجر است.

,

وی افزود: برنامه های این نهاد در روز دوم دهه فجر (دوشنبه، ۱۳ بهمن ماه) با برگزاری نشست اقتصاد مقاومتی آغاز می شود و همچنین برپایی نمایشگاه در مهد قرآنی بچه های بهشت، سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا، نشست مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی، برپایی نمایشگاه تجهیزات امدادی هلال احمر، برگزاری جشن انقلاب در اداره بهزیستی و افتتاح نمایشگاه معرفی دستاوردهای انقلاب، دیگر برنامه های این روز خواهند بود.

,

سرهنگ انارکی ادامه داد: برگزاری مسابقات تنیس روی میز، برگزاری نشست سیاسی و فرهنگی، افتتاح مسابقه رایانه ای PES، برگزاری نشست بصیرتی دانش آموزی و برگزاری نشست بصیرتی مردمی حوزه ای، برنامه های روز سوم دهه فجر سال ۹۳ خواهند بود.

,

وی اضافه کرد: برگزاری نشست بصیرتی آسیب های ماهواره (دجالواره) اجرای برنامه مفرح کوهنوردی از سوی تربیت بدنی ناحیه، برگزاری نشست بصیرتی کارگران شهرداری، حضور در مسابقات فوتسال جام فجر، طناب کشی و مسابقه ورزشی حوزه ای، از جمله برنامه های روز چهارم ایام الله دهه فجر خواهند بود.

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: غبار روبی و گلباران مزار شهدای شهرستان، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، اجرای مسابقه نقاشی و کاردستی کودکان با موضوع دهه فجر، برنامه های روز پنجم دهه فجر با عنوان “انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت) است.

,

وی همچنین بیان کرد: تشویق و تکریم چهره های موفق و انقلابی، پخش بروشورهای فرهنگی در نماز جمعه و برگزاری مراسم زیارت عاشورا در اداره بهزیستی و حلقه های صالحین (در روز جمعه هفدهم بهمن ماه)، پخش فیلم های بصیرتی، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، حضور در جشن انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی و تشکیل اتاق فکر حوزه ای با موضوع ابعاد انقلاب اسلامی و وجه تمایز آن با سایر انقلاب ها (در روز هجدهم بهمن ماه)، جشن انقلاب در پایگاه روستایی “لزور”، حضور در افتتاح پروژه های عمرانی مدیریت جهاد کشاورزی، برگزاری مراسم جشن انقلاب در مساجد سطح شهرستان (در روز نوزدهم بهمن ماه)، برگزاری مسابقات تیزاندازی در پایگاه عاشقان مهدی محمودآباد و دیدار با خانواده های شهدای جهاد (در روز بیستم بهمن ماه)، برگزاری نشست بصیرتی دجالواره و برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دهه فجر (در روز بیست و یکم بهمن ماه) و حضور در راهپیمایی باشکوه یوم الله ۲۲ بهمن، حضور در جشنواره فرهنگی انقلاب و مسابقه آدم برفی و چاپ نخستین شماره گاهنامه فرهنگی حوزه (در روز ۲۲ بهمن ماه) دیگر برنامه های پیش بینی شده این ایام است.

,

سرهنگ انارکی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ آحاد جامعه با حضور در جشن های پیروزی انقلاب بخصوص راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن، تجدید میثاقی با ارزش های اسلامی و ولایت داشته باشند.

,

پایان خبر/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه