اخبار داغ

تبلیغ بهائیت در سایه فعالیت در یک شرکت معروف+جزئیات

تبلیغ بهائیت در سایه فعالیت در یک شرکت معروف+جزئیات
اخیراً برخی از افراد بهایی با در دست گرفتن نمایندگی یک شرکت معروف کمک های زیادی را از طریق این فعالیت اقتصادی به بهائیان کشور می کنند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، یکی از فعالان اقتصادی مرتبط با بهاییت که مسئولیت نمایندگی یک شرکت مطرح سیستم های گرمایشی و سرمایشی در شیراز را به عهده دارد و به‌ صورت تقریباً انحصاری درزمینهٔ تهیه و توزیع تجهیزات و لوازم تأسیسات مکانیکی ساختمان (حرارتی و برودتی) در استان فارس و برخی از استان‌های جنوب کشور فعالیت می‌کند، طی مدت فعالیت خود توانسته است بازار این محصول را در شهرهای محل فعالیت به انحصار خود درآورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،,

 

,

این نمایندگی طی سال‌های اخیر ضمن ارتباط‌گیری گسترده با سازندگان این تجهیزات در کشور و اتخاذ ترفندهایی نظیر ارزان‌فروشی و پرداخت بالاترین میزان دستمزد به عوامل زیرمجموعه خود، تبدیل به یکی از معتبرترین و پررونق‌ترین نمایندگی ها در سراسر کشور شده به‌نحوی‌که فروش دستگاه‌ها و خدمات پس از فروش سالیانه این نمایندگی، بسیار بالاست.

,

 

,

بخشی از درآمدهای این شرکت صرف تأمین مخارج تبلیغی تشکیلات بهاییت شیراز، می شود که عمدتاً در قالب خدمات عام‌المنفعه مانند اطعام و کمک مالی به خانواده‌های کم‌بضاعت در نقاط محروم شهرستان شیراز صورت می‌پذیرد و در کنار این کار به تبلیغ بهایت هم می‌پردازند.

,

 

,

این در حالی است که بین این نمایندگی با ارگان‌ها و سازمان‌های دولتی شیراز قراردادهای همکاری متعددی بسته شده است.

,

 

,

در حال حاضر نمایندگی این شرکت را در سایر استان های کشور ازجمله کرمان، بندرعباس و همدان نیز عناصر بهایی بر عهده دارند و همه کارمندان مشغول در این نمایندگی ها از عناصر فرقه ضاله بهاییت بوده و کارگران مسلمان نیز در رده های پایین تر از بهایی‌ها مشغول به کار می باشند.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه