اخبار داغ

با حضور ورزشکاران؛

آیین افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 در شهرستان ملارد برگزار شد

آیین افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93  در شهرستان ملارد برگزار شد
در آستانه ایام الله دهه مبارک فجر، آیین افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 در کلیه رشته های ورزشی با حضور بانوان و آقایان ورزشکار شهرستان ملارد برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه خبری اقتدار ملارد ، سومین جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و از سوی دیگر یاد و خاطره پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان ملارد افتتاح شد .این مراسم با حضور ورزشکاران تمامی رشته های ورزشی همچون فوتبال، والیبال ، کاراته ، تنیس، دفاع شخصی ، ورزش های رزمی و دیگر رشته ها در مجموعه ورزشی پاسارگاد شهر ملارد برگزار شد. مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و معاونانش، نماینده مردم شهرستان‏های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار ، امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستانی در این مراسم حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اقتدار ملارد ,

, افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93, شهرستان ملارد, جشنواره فرهنگی ورزشی فجر, رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, علیرضا صیفوری, اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, ورزشکاران شهرستان ملارد, خانواده ورزشی شهرستان ملارد, حسین گروسی, مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران, نماینده مردم شهرستان‏های شهریار،قدس و ملارد, امام جمعه, شهرستان ملارد با جمعیت 400 هزار نفری , ایام الله دهه مبارک فجر

, , افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93, شهرستان ملارد, جشنواره فرهنگی ورزشی فجر, رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, علیرضا صیفوری, اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, ورزشکاران شهرستان ملارد, خانواده ورزشی شهرستان ملارد, حسین گروسی, مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران, نماینده مردم شهرستان‏های شهریار،قدس و ملارد, امام جمعه, شهرستان ملارد با جمعیت 400 هزار نفری , ایام الله دهه مبارک فجر, , افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93, شهرستان ملارد, جشنواره فرهنگی ورزشی فجر, رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, علیرضا صیفوری, اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد, ورزشکاران شهرستان ملارد, خانواده ورزشی شهرستان ملارد, حسین گروسی, مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران, نماینده مردم شهرستان‏های شهریار،قدس و ملارد, امام جمعه, شهرستان ملارد با جمعیت 400 هزار نفری , ایام الله دهه مبارک فجر,

علیرضا صیفوری رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد در این مراسم با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر اظهار داشت : امروز ورزشکاران شهرستان ملارد با حضوری پرشور در آیین افتتاح جشنواره فرهنگی ورزشی فجر 93 همچون گذشته صلابت و استعدادهای خود را به نمایش گذاشتند.

,

علیرضا صیفوری حضور پیشکسوتان ، ورزشکاران و خانواده ورزشکاران را خوش آمدگفت و افزود: امروز تنها گوشه ای از توانمندی های ورزشکاران شهرستان ملارد به نمایش گذاشته خواهد شد .

,

وی از حمایت های صورت گرفته از خانواده ورزشی شهرستان ملارد تشکر نمود و گفت : امیدوار هستیم ورزشکاران شهرستان ملارد هم چون گذشته با کسب مقام های کشوری و جهانی ، این حمایت ها و زحمات را به ثمر برسانند.

,

حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‏ های شهریار،قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم یاد و خاطره شهدا و امام شهدا را گرامی داشت و تصریح کرد: جشنواره ای که امروز در شهرستان ملارد برگزار می شود یکی از برنامه های به یادماندنی خواهد بود . شهرستان ملارد با جمعیت 400 هزار نفری پتانسیل ورزشی خوبی دارد . استعداد های بسیار خوبی هم در رشته های مختلف در شهرستان وجود دارد لذا از مسئولین در خواست می کنیم با توسعه فضاهای ورزشی به شکوفایی این استعداد ها کمک رسانی کنند.

,

وی افزود : در موضوع توسعه فضاهای ورزشی اعتباراتی مصوب شده است که به زودی ابلاغ خواهد شد اما این کافی نیست و نیاز به یک هم افزایی لازم برای حمایت همه جانبه از ورزش شهرستان ملارد داریم . این مقام مسئول گفت : هرچه قدر در ورزش سرمایه گزاری شود از هزینه های دارو ودرمان، هزینه های بیمارستان و هزینه های جرم و بزهکاری کاسته خواهد شد.

,

این جشنواره با ادای احترام به جایگاه والای شهدای انقلاب و دفاع مقدس و به صورت ویژه شهدای اقتدار شهرستان ملارد  و اجرای برنامه‌های متنوع ورزشی همراه بود.

,

شایان ذکر است ؛ در این آیین ، تمام هیئت‌‌های ورزشی شهرستان ملارد با لباس‌های فرم مخصوص رشته ورزشی خود از مقابل جایگاه مسئولین رژه رفتند و در ادامه مراسم، به نوبت، به انجام حرکات ورزشی رشته‌های خود پرداختند.

,

در انتهای افتتاحیه جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر 93 ،با حضور جامعه ورزشی شهرستان ملارد، از چند خانواده معظم شهدای ورزشکار شهرستان به نیابت از خانواده معظم شهدا و همچنین تعدادی از پیشکسوتان ورزش شهرستان ملارد، تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

, افتتاحیه جشنواره بزرگ فرهنگی و ورزشی فجر 93 ,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه