اخبار داغ

نامه سرگشاده پرسنل شرکت کمپرسورسازی تبریز

نامه سرگشاده پرسنل شرکت کمپرسورسازی تبریز
به دنبال درج خبر اعتصاب کارگران شرکت کمپرسورسازی تبریز در اعتراض یه سیاست های مدیریتی، جمعی از پرسنل این شرکت در نامه ای سرگشاده مطالبات خود را با مسئولین در میان گذاشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، به دنبال درج خبر اعتصاب کارگران شرکت کمپرسورسازی تبریز در اعتراض یه سیاست های مدیریتی، جمعی از پرسنل این شرکت در نامه ای سرگشاده که به دفتر تحریریه مرکزی آناج ارسال شده است، مطالبات خود را با مسئولین در میان گذاشتند که عین این نامه در ادامه می آید:

با سلام
 
احتراماً، به استحضار می رساند در راستای اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اجرای اصل 44 قانون اساسی و خصوصی سازی شرکت های دولتی، شرکت کمپرسور سازی تبریز در سال 1381 با بیش از 27 سال سابقه فعالیت تولیدی و بیش از 500 نفر نیروی کار که اولین و بزرگترین تولید کننده کمپرسورهای صنعتی و معدنی در خاورمیانه بوده و با همت مسئولین محترم شهر تبدیل به یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده تجهیزات CNG در کشور شد، به بخش خصوصی واگذار گردید.
 
ولی متاسفانه در طول سه سال اخیر و پس از انتقال تکنولوژی تولید کمپرسوهای معدنی و صنعتی به شرکت پارس کمپرسور، این شرکت مورد بی مهری شدید سهامداران شرکت قرار گرفته به طوری که تولید کمپرسورهای صنعتی در حال حاضر تقریباً نزدیک به صفر رسیده و تولید کمپرسورهای معدنی و ابزارهای بادی هم با وجود مشتریان زیاد، بسیار کاهش یافته است و هم اکنون نیروی کاری شرکت به 150 نفر تقلیل یافته است و بنا به اظهار نظر مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره روند کاهش نیرو همچنان ادامه خواهد یافت. همچنین حقوق کارکنان شرکت بیش از 3 سال است با تاخیر دو یا سه ماهه پرداخت می شود.
 
قابل ذکر است در حال حاضر نیز مسئولین شرکت با تولید محصولات با کیفیت بسیار پایین، واردات محصولات بی کیفیت خارجی (درحالی که امکان تولید داخلی وجود دارد) و فروش به عنوان محصول تولیدی داخل شرکت (به طوری که شرکت تولیدی با این همه تجهیزات و امکانات و ماشین آلات، در حال تبدیل شدن به یک شرکت بازرگانی واردات و فروش کمپرسورهای هوا است)، عدم بازپرداخت بدهی تسهیلات دریافتی از بانک ها و بدهی افراد و سازمان های مختلف سعی در تخریب اعتبار و وجه چندین ساله شرکت دارند. همچنین با وجود درخواست مشتریان خصوصی برای خرید تجهیزات CNG، مسئولان شرکت از تولید و فروش این محصولات به مشتریان سرباز می زنند. در حالی که تجهیزات CNG در شرکت پارس کمپرسور که در مالکیت همین سهامداران می باشد به صورت انبوه تولید می شود. با وجود این مشکلات در شرکت، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره هم هیچ اهمیتی به مسائل به وجود آمده نمی دهند به طوری که مدیرعامل بیش از یک سال است درتهران ساکن شده و برای رسیدگی به مشکلات حاضر نیست در شرکت حضور یابد و فقط هر سه یا چهار ماه به صورت موقت به شرکت مراجعه می کند.
 
همچنین اخیراً اقدام به فروش اموال و دارایی های شرکت از جمله ساختمان دفتر تهران، ساختمان مسکونی مستقر در نگین پارک، ساختمان تعاونی مصرف شرکت و قطعات و ابزارآلات موجود در انبارهای شرکت به عنوان ضایعات می نمایند. در طول یک سال اخیر نیز کلیه خدمات پس از فروش تجهیزات CNG  که از منابع خوب درآمدی محسوب می شود به شرکت های خصوصی خارج از شرکت واگذار شده و خدمات پس از فروش کمپرسورهای صنعتی و معدنی هم در حال واگذار شدن است.
 
شایان ذکر است علیرغم پیگیری های متعدد از سازمانها و ارگانهای مختلف تاکنون اقدامی جهت حل مشکلات شرکت صورت نگرفته است.

با تشکر

پایگاه خبری آناج آماده انتشار پاسخ مسئولین کشوری، استانی، مدیریت و سهامداران این شرکت برای شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به این اتفاقات می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
,
,
,
, CNG,
,
,
,
, CNG, CNG,
,
, CNG ,
,
,
,
,
,
, پایگاه خبری آناج آماده انتشار پاسخ مسئولین کشوری، استانی، مدیریت و سهامداران این شرکت برای شفاف سازی اذهان عمومی نسبت به این اتفاقات می باشد.,

انتهای پیام/ص

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه