اخبار داغ

گزارشی از آخرین وضعیت تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز

از جذب چند بازیکن ملی پوش تا عزم جدی باشگاه برای تکرار قهرمانی لیگ برتر

از جذب چند بازیکن ملی پوش تا عزم جدی باشگاه برای تکرار قهرمانی لیگ برتر
تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با صعود به رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حال به فکر تدارک تیمی قدرتمند برای تکرار قهرمانی در این رقابت‌هاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، برای پیگیری وضعیت تیم فوتبال ساحلی شهراری تبریز به سراغ یکی از مسئولین باشگاه شهرداری رفتیم تا از آخرین وضعیت این تیم جویا شویم.

این تیم که با دستور "میر معصوم سهرابی" و با مدیریت "میر ابوالفضل قصاب عصر جدید" شکل گرفت، در اولین فصل حضور خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد و در دومین حضورش نیز توانست قهرمان بلامنازع این رقابت‌ها لقب بگیرد. پس از قهرمانی با توجه به اتفاقات رخ داده در سازمان ورزش شهرداری تبریز، تیم منحل شد اما با تلاش دوباره قصاب، تیم شهرداری نوین تبریز شکل گرفت و در لیگ دسته اول حاضر شد و اخیرا توانست بار دیگر به لیگ برتر صعود کند.

به همین منظور گفت‌وگویی با "شهرام عباس پناه" مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز انجام دادیم که وی از جذب چندین بازیکن ملی پوش در نقل و انتقالات ابراز خوشنودی کرده و از عزم جدی باشگاه شهرداری برای تکرار قهرمانی در این لیگ برتر خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
,
,
,
,


 
,
, , ,
,

عباس پناه در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز به خبرنگار ورزشی آناج گفت: روز گذشته با 3 بازیکن ملی پوش قرارداد بستیم، امروز هم قرار است دو بازیکن ملی پوش دیگر نیز به تیم ما اضافه شوند و همچنین یک بازیکن دیگر نیز روز شنبه به جمع ما ملحق خواهد شد.

وی در مورد اسامی بازیکنان جذب شده تشریح کرد: محمود علیجانی و پیمان حسینی روز گذشته قرارداد خود را امضا کردند و یک بازیکن دیگر نیز حضورش قطعی شده است و به این دلیل که در صورت فاش شدن نامش احتمال صدور رضایت نامه‌ از باشگاهش کمتر می‌شود به همین خاطر نام وی را رسانه‌ای نمی‌کنیم تا رضایت نامه خود را بگیرد و سپس اعلام کنیم.

وی ادامه داد: علیجانی بازیکن اهل ساری است که هم در تیم الف تیم ملی و هم در تیم "ب" حضور دارد و در مورد پیمان حسینی نیز باید بگویم که این گلر که اصلیت نوشهری دارد و سال‌هاست دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان است. هر دو بازیکن پیش از این نیز در تیم شهرداری تبریز حضور داشتند.

مربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری تبریز با بیان اینکه زمان نقل و انتقالات لیگ برتر فوتبال ساحلی تا عید نوروز می‌باشد، در ادامه در مورد 3 بازیکن دیگر که به تیم شهرداری تبریز در روزهای آینده اضافه خواهند شد، اظهار داشت: دو بازیکن ملی پوش دیگر قرار است امروز به تبریز بیایند و به احتمال فراوان به تیم اضافه می‌شوند و همچنین حسن عبداللهی که همچون حسینی و علیجانی از بازیکنان سابق شهرداری تبریز است، شنبه به تبریز خواهد آمد تا قراردادش را با تیم امضا کند.

,
,
,
,
,
,
,


 
,
, , ,
,

عباس پناه همچنین در خصوص تاریخ شروع لیگ برتر فوتبال ساحلی و نحوه مسابقات دوره جدید نیز بیان کرد: دوره جدید لیگ برتر از تاریخ 23 اردیبهشت ماه سال آینده آغاز خواهد شد و برخلاف دوره های گذشته که به صورت شمال و جنوب و در دو گروه مجزا برگزار می‌شد و سپس در مراحل بعدی 4 تیم برتر دو گروه بصورت ضربدری بازی می کردند تا تیم‌های فینالیست و در نهایت قهرمان مشخص شود، این دوره بصورت یک گروه 13 تیمی برگزار خواهد شد که تیم صدرنشین قهرمان مسابقات معرفی خواهد شد.

وی در پایان با تشکر از مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تبریز عنوان کرد: دکتر سهرابی توجه ویژه‌ای به این رشته دارند که جا دارد از وی تشکر کنم و همچنین از آقای "میرابوالفضل قاصب عصرجدید" مدیر تیم و رئیس کمیته فوتبال ساحلی که زحمات زیادی برای این تیم کشیده‌اند.

,
,
,

انتهای پیام/ص

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه