اخبار داغ

دیدار حضرت آیت الله شبستری با رهبران و اعضاء اداره مسلمانان گرجستان / عکس

دیدار حضرت آیت الله شبستری با رهبران و اعضاء اداره مسلمانان گرجستان  / عکس
هیات اداره مسلمانان گرجستان که در قالب یک تور زیارتی به ایران سفر کرده اند امروز در تبریز ضمن حضور در بیت امام جمعه، با حضرت آیت الله شبستری دیدار و گفتگو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، امروز و در جریان تور زیارتی اداره مسلمانان گرجستان، این هیات در تبریز با حضور در بیت حضرت آیت الله شبستری با ایشان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شیخ الاسلام حاج رامین ایگید اف و مفتی های غرب و شرق گرجستان حاج بوقلار کامشیدزه و حاج یاسین علی اف به همراه دیگر اعضاء اهل تسنن و تشیع گرجی حضور داشتند.

در ابتدای این دیدار شیخ الاسلام حاج رامین ایگید اف ضمن تشکر و قدردانی از حضور در ایران،در خصوص فعالیت های اداره مسلمانان و همچنین آخرین وضعیت دینی در منطقه گرجستان گزارشی ارائه دادند.

در ادامه نیز آقای کامشیدزه در خصوص وضعیت اهل تسنن و فعالیت های آنها در منطقه آجاریای گرجستان گزارش دادند.

حضرت آیت الله شبستری ضمن خوش آمد گویی به اعضا هیئت اداره مسلمانان گرجستان ،در خصوص مسائلی همچون وحدت میان مسلمانان،حضور فعال در مساجد و نمازهای جماعات توصیه هایی نمودند و موکدا بر مساله اعتراض به موضوع اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(صل الله علیه و آله) و همچنین بیدار کردن جامعه مسیحی گرجستان نسبت به توهین به پیامبران الهی و تبلیغ دین مبین اسلام در گرجستان تاکید نمودند.

در پایان این دیدار نیز رهبران اداره مسلمانان گرجستان قرآن نفیسی بعنوان هدیه به حضرت آیت الله شبستری تقدیم نمودند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,











,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
,
, , ,
انتهای پیام/ص
 
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه