اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج کشور:

دشمنان با ماهواره می خواهند در تمام هجمه های قبلی خود که شکست خورده اند پیروز شوند/ می توانیم در جنگ نرم هم شهید داشته باشیم

دشمنان با ماهواره می خواهند در تمام هجمه های قبلی خود که شکست خورده اند پیروز شوند/ می توانیم در جنگ نرم هم شهید داشته باشیم
در جنگ نرم هم می شود همت و کلهر و قمی بود ولی اینجا خونریزی نامرئی است، پس افرادی که زمینه ساز می شوند تا دیش های ماهواره جمع شود و یا خانم های بدحجاب را محجبه می کنند همان شهدای بزرگوار ما هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ورامین ما: سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در هیئت عاشقانه ولایت شهرستان ورامین که با حضور آیت الله محمودی نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، زندی مسئول فضای مجازی سازمان بسیج، بصیری مسئول بسیج رسانه، مسئولین لشگری و کشوری و همچنین آحاد مردم و بسیجیان شهرستان ورامین در حسینیه ثارالله شهدای گمنام ورامین برگزار شده بود گفت: از بسیجیان که بدون مزد و چشم داشت مالی در این صحنه برای تعالی اسلام و ارزش ها و پیاده سازی دستورات رهبری حرکت می کنند تشکر می کنم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

سردار نقدی

, سردار نقدی, سردار نقدی,

وی خاطر نشان کرد: اگر توانسته ایم در میان منطقه طوفان زده و پر از چالش کشوری امن داشته باشیم به دلیل تلاش های بسیجیان عزیزا است.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: راه و رسم شهدا که معلمان جامعه ما هستند در اینجا ماندگار شده و تداوم پیدا کرده است به همین دلیل باید نگاهی به صحنه ای که هستیم بکنیم.

,

سردار نقدی اظهار کرد: امروز دشمن که از بین بردن ما عاجز مانده است و تیغش کند شده است و سلاحش تیز نیست، به میدان های جدیدی برای مبارزه با ما روی آورده است.

,

وی ادامه داد: دشمنان نظام و اسلام نقشه بزرگی را طراحی کرداند که در پی آن کشورهای اطراف ما را تسخیر کرده و تسلیحات و نیروهای نظامی وارد منطقه کردند و با کمک دوستان خود در منطقه سلاح هایشان را آوردند تا باعث رعب و حشت مردم ایران شوند که مردم نیز این بازی را شناخته بودند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نیروهای نظامی و رزمنده ما این صحنه را زیر نظر گرفتند و ترفندهای مقابله با آن را آماده کرده بودند، به همین دلیل نیز در زمانی که می خواستند به ایران از نظر خود حمله کنند، نیروهای نظامی ما با دست پر و آماده با میلیون ها بسیجی در صحنه بودند، در این زمان دشمنان ما هر چه حساب کردند که در این حمله نظامی پیروز می شوند یا نه متوجه شدند که نمی توانند پیروز میدان باشند.

,

سردار نقدی خاطر نشان کرد: دشمنان ما به سمت جنگ فرهنگی که پس از انقلاب آن را شروع کرده بودند بیشتر از قبل روی آوردند که در اولین قدم روزنامه ها و گروه ها و حزب های مخالف اسلام را راه اندازی کردند که مردم آنها را کنار زدند و پس از آن نیز به توطئه موادمخدر روی آوردند که امام راحل(ره) اعلام کرد که این توطئه است.

,

وی همچنین تصریح کرد: امروز می بینیم که بعضی از مواد مخدر را در کشور ما یک صدم مبلغ کل جهان می فروشند که این نشان می دهد بانیان این کار به دنبال اهداف اقتصادی نیستند، به یاری خدا دشمنان در این زمینه نیز موفق نشدند زیرا باز هم مردم از این هجمه آنها استقبال نکردند.

,

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: دشمنان سپس به سراغ مشروبات الکی رفتند و به همین منظور نیز کارخانه های تولید مشروبات مختلف الکلی در کشورهای اطراف ساخته شد و قاچاقچیان را نیز به خط کردند که باز هم موفق نشدند.

,

این فعال اجتماعی بیان کرد: دشمنان شبکه هایی را راه انداختند و افرادی را به کشورهای دیگر بردند و آموزش دادند که چگونه جوانان ایرانی را به خانه های فساد بکشند که این نفوذ نیز نتوانست فراگیر شود.

,

سردار نقدی ضمن بیان اینکه دشمنان امروز به جبهه ای روی آورده اند که در مقابلشان باز باشد اظهار کرد: هجمه های قبلی را مردم می شناختند زیرا نسل در نسل به آنها منتقل می شد و با مشکلات اجتماعی و شرعی آن آگاه بودند به همین منظور به سراغ ابزاری آمدند تا بتوانند تمام هجمه های قبلی را فراگیر کنند که این همان رسانه های دشمن بود.

,

وی ادامه داد: افراد آشنایی لازم شرعی و اجتماعی نسبت به این هجمه دشمن نداشتند به همین منظور ماهواره ها بر روی بام منزل ها آمد و راه دشمن به خانه ها و اعتقادات افراد مختلف جامعه باز شد.

,

رئیس سازمان بسیج افزود: دشمنان با این رویکرد از سال ۸۵ کل بودجه خود را به سمت رسانه های ماهواره ای سوق دادند که امروز شاهد هستیم ۱۶۷ شبکه ماهواره ای راه اندازی کرده اند و برای همه اقشار برنامه دارند.

,

سردار نقدی پس از بیان اینکه ابزاری آوردند تا بتوانند تمام آن حرکت های قبلی که در آن پیروز نشده بودند پیروز شوند خاطر نشان کرد: طبق جستجوهای انجام شده توسط دشمنان ما، آنها فهمیده اند که تمام صلابت ایران ریشه در ایمان، بصیرت، اطاعات ولایت دارد و باید آن را از ما بگیرند تا بتوانند بر ما چیره شوند به همین دلیل نیز تمام قدرت خود را بر روی ماهواره ها گذاشته اند.

,

وی ضمن بیان اینکه جمهوری اسلامی امروز به اوج رسیده است گفت: هیچکس نمی داند در آفریقای مرکزی در سال گذشته چه اتفاق های نامناسبی برای مسلمانان به وجود آمده است و این به دلیل این است که رسانه ها به آنها کاری ندارند ولی خانمی در تهران خیانت کرده و شوهرش را کشته است و ۷ سال نیز مراحل اهراز جرمش طول می کشد تا اشتباهی نشود و سپس حکم اعدام برای این فرد صادر می شود ولی رئیس جمهور آمریکا از این فرد اسم برده و از او دفاع می کند.

,

رئیس سازمان بسیج ادامه داد: دو فردی که دستاوردهای ۸۵ درصدی انتخابات ۸۸ را از بین برده اند با ملاطفت نظام و رهبری اعلام شد که در خانه شیک زندگی کنند و زیر نظر باشند که در هیچ جای جهان اینگونه نیست، اما دشمنان نظام با چهره بسیار بد به دلیل این حکم بسیار ملطوف محکوم کرده اند، این در صورتی است که هزاران نفر از مسلمانان کشته می شوند.

,

سردار نقدی پوشش خبری تمام موارد جمهوری اسلامی ایران را نشان از قدرت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان ما حزبی از آلمان که جنایات های مختلفی را علیه رنگین پوستان آلمان کرده اند و در جنگ تحمیلی نیز بالاهای زیادی را بر سر ما آورده اند را جلو فرستاده اند تا از حقوق بشر برای ما صحبت کند.

,

وی پس از بیان اینکه در انتهای پیچ تاریخی که مقام معظم رهبری فرموده اند قرار داریم و باید ایستدگی کنیم افزود: امروز سنگرها همین حلقه های صالحین هسته اند و به همین دلیل نیز مسائل تربیتی باید در آن گنجانده شود به این معنی که سرمربی مانند پدر و مادر بسیجیان باشد و به او محبت کند و با مشکلات افراد و بسیجیان آگاه باشد.

,

وی در پایان گفت: در جنگ نرم هم می شود همت و کلهر و قمی بود ولی اینجا خونریزی نامرئی است، پس افرادی که زمینه ساز می شوند تا دیش های ماهواره جمع شود و یا خانم های بدحجاب را محجبه می کنند همان شهدای بزرگوار ما هستند.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه