اخبار داغ

کمک‌ بلاعوض دولت به نمایندگان اصلاح‌طلب برای انتخابات

کمک‌ بلاعوض دولت به نمایندگان اصلاح‌طلب برای انتخابات
نماینده یزد در مجلس ضمن محکوم کردن کمک‌های رحیمی از بیت‌المال به برخی نامزدهای انتخابات مجلس برای تبلیغات گفت: در شرایط فعلی نیز کمک‌هایی به نمایندگان ادوار اصلاح‌طلب برای تبلیغات می‌شود، محکوم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر تصریح کرد: فساد مالی به هر شکل و توسط هر کسی صورت گیرد خلاف قانون است و باید رسیدگی شود؛ چه در دولت فعلی و چه در دولت های پیشین.

وی با تاکید بر اینکه اصولگرایان با کسی عهد اخوت نبسته‌اند، گفت: جریان اصولگرایی خود دست به پالایش زده و افرادی که متخلف و قانون گریز بودند را پالایش کرد.

نماینده مردم یزد در مجلس با مبهم توصیف کردن رفتار اصلاح طلبان در خصوص رحیمی، گفت: در مراسم ختم والده آقای رحیمی حضور اصلاح طلبان و پیام‌های تسلیت آنها بسیار پررنگ‌ تر از اصولگرایان بود، اما دلیل حمایت و دلسوزی اصلاح طلبان نسبت به رحیمی برای ما مبهم بود.

جوکار تاکید کرد: اگر فردی مفسد است نباید توسط هیچ گروه و دسته ای در هیچ جایگاهی حمایت شود.

جوکار ضمن محکوم کردن کمک‌های رحیمی از بیت‌المال به برخی نامزدهای انتخابات مجلس برای تبلیغات انتخاباتی، گفت: در شرایط فعلی نیز دولت تدبیر و امید کمک‌هایی بلاعوض یا در قالب وام به نمایندگان ادوار اصلاح‌طلب برای تبلیغات می کند که این نیز محکوم است.

به گزارش مهر، امروز کمال الدین پیرموذن در حاشیه جلسه علنی از جمع آوری امضا برای ارائه نامه‌ای به ریاست مجلس در راستای معرفی ۱۷۰ کاندیدای اصولگرایی که از رحیمی پول برای تبلیغات دریافت کرده اند، خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه