اخبار داغ

گزارش دانا از وضعیت عجیب قرارداد سرمربی

کی روش قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد!

کی روش قراردادی با فدراسیون فوتبال ندارد!
ظاهرا کارلوس کی روش هیچ قراردادی با فدراسیون فوتبال ایران ندارد و فدراسیون می تواند بدون پرداخت ریالی غرامت سرمربی دیگری انتخاب کند.
[

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کفاشیان و دوستانش در فدارسیون فوتبال می گویند در صورت فسخ قرارداد کی روش باید غرامتی 5 میلیارد تومانی به او پرداخت شود زیرا باید دستمزد یکساله او که در حدود 1 میلیون یورو است را بپردازیم با این حال به نظر می رسد این فقط یک بازی رسانه ای است! زیرا شنیدیم که قبل از جام ملت ها قرارداد کی روش به طور مشروط با فدراسیون فوتبال تمدید شد و در قرارداد بندی هست که اگر تیم ملی نتوانست یکی از سه تیم اول آسیا شود این قرارداد به طور اتوماتیک وار فسخ خواهد شد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

با این حال مشخص نیست که چرا کفاشیان و دوستانش بخصوص حامیان رسانه ای کی روش مدام از پرداخت غرامت 5 میلیاردی سخن می گویند . اگر اهالی فوتبال به خاطر داشته باشند کی روش قبل از اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی به طور تلویحی به این موضوع اشاره کرد و گفت:

,
 «کی روش که کنفرانس ناگهانی گذاشت تا درباره اهمیت اردوی آفریقای جنوبی حرف بزند، لابه‌لای حرف‌های خود چند بار غیرمستقیم به این نکته اشاره کرد که اگر تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا نرسد، قراردادش با فدراسیون فوتبال لغو می‌شود. کی روش دیروز لو داد این اولین باری است که قرارداد مشروط می‌بندد. پیش از این بارها نوشته بودیم سرمربی تیم ملی قول داده تیم ملی را به فینال جام ملت‌های آسیا (استرالیا ۲۰۱۵) برساند و اگر این اتفاق رخ ندهد، فدراسیون از سوی مسئولان بالاتر ملزم به فسخ قرارداد کی روش شده است. این واقعیت را دیروز کی روش لو داد.
,
او گفت تمام تمرکزش را روی این گذاشته که تیم ملی به فینال جام ملت‌های آسیا برسد چون در غیر این صورت بعد از پایان جام ملت‌ها، سرمربی تیم ملی نخواهد بود.»
,
از سویی وزیر ورزش هم پیش از تمدید قرارداد کی روش گفته بود:«وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که برای تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال مذاکره صورت خواهد گرفت. وی همچنین گفت: مخالفتی با تمدید قرارداد کی‌روش نداریم اما دوباره تاکید می‌کنم تمدید قرارداد این مربی مشروط است و طرفین باید تعهداتی را قبول کنند و به آن پایبند باشند.»
,
از سویی دیگر رئیس همیشه خندان فدراسیون فوتبال هم که اکنون می گوید درصورت فسخ قرارداد باید به کی روش غرامت بدهیم قبل از جام ملت های آسیا گفته بود:«علی کفاشیان درباره حضور یا عدم حضور سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال پس از جام ملت‌ها اظهار کرد: قرارداد کی‌روش سه مرحله است که مرحله اول آن پس از جام ملت‌های آسیا مشخص می‌شود و در صورت نظر مثبت کمیته فنی و کارشناسان پس از آن به مدت یک و نیم تا دو سال و تا قبل از شروع جام جهانی کار خود را در تیم ملی ادامه می‌دهد.
,
وی ادامه داد: ملاک ماندن کی‌روش در تیم ملی پس از جام ملت‌ها قهرمانی نیست و باید عملکرد او را ارزیابی کرده و نباید حتما همه چیز را در نتیجه ببینیم.»
,
به نظر می رسد همچنان فدراسیون فوتبال با افکار عمومی و اهالی فوتبال بازی می کند و شاید دلیل حمایت سفت و سخت برخی رسانه ها بخصوص روزنامه های حامی کی روش همین مساله باشد که باید قرارداد کی روش تمدید شود تا....
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه