اخبار داغ

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه:

مدیری که خانواده‎اش در انگلیس هستند و می‌گوید که بروید در شمال برنج بکارید، به نفت کاری نداشته باشید، زبانش را باید از کامش بیرون کشید

مدیری که خانواده‎اش در انگلیس هستند و می‌گوید که بروید در شمال برنج بکارید، به نفت کاری نداشته باشید، زبانش را باید از کامش بیرون کشید
نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه گفت: معاون وزیری که در حال حاضر زن و فرزندش در انگلیس زندگی می‌کنند و می‌گوید که بروید در شمال برنج بکارید و به نفت کاری نداشته باشید، باید زبانش را از کامش بیرون کشید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ‌نیوز، احمدعلی مقیمی در نطق میان‎دستور خود انتقادات تندی را خطاب به وزیر نفت مطرح کرد و معاون زنگنه را هم از این انتقادها بی‎نصیب نگذاشت.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت پیش‎آمده برای شرکت حفاری شمال و بیکار شدن تعدادی از کارکنان این شرکت، اظهار داشت: نمونه بارز و مصداق سیاست‌های نادرست دولت، وضعیت شرکت حفاری شمال است که این شرکت تنها شرکت منطقه آسیا است که قادر است در اعماق بالا اقدام به حفاری کند.

وی افزود: این شرکت که چنین توانمندی عظیمی دارد، به دلیل سیاست نگاه به بیرون دولت (ارجحیت کار با خارجی‎ها) و طلب 700 میلیارد تومانی از وزارت نفت، در حال تعطیلی است و 500 نفر از بهترین کارشناسان این شرکت در آستانه بیکاری هستند.

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: معاونی که در حال حاضر زن و فرزندش در انگلیس زندگی می‌کنند و می‌گوید که بروید در شمال برنج بکارید و به نفت کاری نداشته باشید، باید زبانش را از کامش بیرون کشید (احسنت نمایندگان)، این همان مدیری است که وقتی جهت بازدید از مجموعه حفاری شمال به منطقه آمد، بعد از چهار ساعت انتظار مدیران و پرسنل حاضر نشده است از خودروی خود بیرون بیاید و با خودرو چرخی زد و رفت.

وی در ادامه خطاب به زنگنه وزیر نفت گفت: آقای زنگنه! با این معاونان و مدیران می‎خواهی اقتصاد مقاومتی را اجرا کنی؟

مقیمی تصریح کرد: پیش از این دلسوزان نظام هشدار داده بودند که دشمن نه تنها از تحریم‌های روی کاغذ بلکه از همه ابزارهای تحریمی‌اش استفاده خواهد کرد و دیدیم که با کاهش 60 درصدی قیمت نفت ما را به شرایطی رساندند که اگر صادرات‎مان به قبل از تحریم‌ها هم برسد، باز نیمی از درآمدهای قبلی هم تأمین نمی‌شود، بنابراین اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان این کشور از اثرگذاری تحریم‌ها بر جریانات داخلی مأیوس شدند و چنین القا کردند که حل مسائل اقتصادی از طریق مذاکره هسته‌ای امکان‌پذیر است که این توطئه‌ای دیگر است و باید هوشیار بود که القای این اندیشه در میان مردم، خیانت است.

عضو کمیسیون عمران مجلس بیان کرد: به مردم صادقانه بگوییم اگر تحریم‌ها هم برداشته شود، مشکلات مردم از این راه‌حل نخواهد شد، چرا که تحریم‌های نانوشته دیگری در حال اجرا است، گره زدن اقتصاد کشور و رفع مشکلات اقتصادی مردم به مذاکرات و شرطی کردن جامعه خیانت است و بهتر بود که دولت در شرایط فعلی با شجاعت بودجه امسال را بدون نفت پیشنهاد می‌کرد.

نماینده بهشهر، نکا و گلوگاه همچنین خطاب به رئیس‌ جمهور گفت: حل مسائل اقتصادی بدون واقع‌بینی و استفاده از ظرفیت‌های داخلی و داشتن یک نقشه راه روشن ممکن نیست که این امر مستلزم اعتقاد و باور قلبی و عملی به این است که چاره حل مشکلات اقتصادی ایران، جز با عمل به اقتصاد مقاومتی امکان‌پذیر نیست.

مقیمی خطاب به رئیس‌جمهور اضافه کرد: مشکل اساسی شما در مدیریت اقتصادی ناشی از مدیریت غلط و چندگانه است و نداشتن باور قلبی و التزام عملی برخی از دولت‎مردان به اقتصاد مقاومتی است و بی‌اعتنایی به درون و نگاه ملتمسانه به بیرون و عطش واردات که این اقدام اقتصاد کشور را زمین‌گیر کرده است.

وی در پایان نطق خود گفت: ما اجازه نخواهیم داد تا در اثر کوتاهی و عدم استفاده برخی از دولتمردان از ظرفیت‌های داخلی و اصرار بعضی‌ها در عبور از خط قرمزهای هسته‌ای به بهانه به نتیجه رسیدن مذاکرات و بر زبان جاری کردن جملات نسنجیده‌ای نظیر اینکه امنیت ایران، محصولات مذاکرات هسته‌ای است، زمینه اضطرار مصنوعی فراهم شود و جام زهر دیگری را از این طریق آماده سازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ‌نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه