اخبار داغ

از ظلم سران فتنه 88 به نخبگان تا اهدا یک مدال جهانی به سردار قاسم سلیمانی

از ظلم سران فتنه 88 به نخبگان تا اهدا یک مدال جهانی به سردار قاسم سلیمانی
حسن اکبری لایق از نخبگان بسیجی با حضور در دفتر تحریریه مرکزی آناج به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آناج، دکتر حسن اکبری لایق صبح امروز با حضور در دفتر تحریریه مرکزی آناج به سوالات خبرنگار این رسانه پاسخ گفت.
 
وی در این گفت و گو به مسائل مربوط به جامعه نخبگان و حمایت سپاه پاسداران از این نخبه جهانی و همچنین از ایده های اختراعات خود و در مورد جزئیات نخستین پهپاد موشک گریز دنیا که توسط وی طراحی شده است مسائلی را مطرح کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,
,
,
,
, , ,


نخبه جهانی گفت: سال 88 زمانی که برای شرکت در مسابقات بین المللی عازم کشور بلژیک بودیم، به دلیل اغتشاشات بعد از انتخابات و مشکلاتی که از سران فتنه 88 ناشی می شد ویزای ما به آن کشور صادر نشد و خودم برای دفاع از طرحم به این کشور اعزام نشدم و فقط طرحم در این مسابقات شرکت داده شد و توانستم مدال نقره این طرح را در رشته هوا و فضا برای کشورم به دست بیاورم و این ضربه سران فتنه 88 به ما بود که بی کفایتی سران فتنه را اثبات کرد.

مدالی جهانی که به سردار قاسم سلیمانی اهدا شد

این نخبه بسیجی در ادامه افزود : اهدا مدال به حاج قاسم سلیمانی از صمیم قلب بود و در واقع تجلیل از یک سردار غیور میهنم بود که باعث افتخار کشورمان در عرصه بین المللی هستند.
 
به گفته وی اهدا مدال به سردار سلیمانی که به وساطتت سردار جعفری فرمانده بسیج صدا و سیمای کشور صورت گرفت که ایشان در دیدار قبلی که با سردار داشتند حامل پیام سردار حاج قاسم سلیمانی به این نخبه جهانی بودند که به شرح زیر بیان شد:

«محبت شما در واقع سپاسگزاری از یک فرزند سرزمین ایران است، افتخار ما وجود جوانانی خوبی مثل شما در عرصه بین المللی است. پشت مدال اهدایی شما در واقع دنیایی از عشق و علاقه نهفته است .تشکر می کنم.»
 

,
,
,
, مدالی جهانی که به سردار قاسم سلیمانی اهدا شد, مدالی جهانی که به سردار قاسم سلیمانی اهدا شد,
,
,
,  ,
, :,
,
, «محبت شما در واقع سپاسگزاری از یک فرزند سرزمین ایران است، افتخار ما وجود جوانانی خوبی مثل شما در عرصه بین المللی است. پشت مدال اهدایی شما در واقع دنیایی از عشق و علاقه نهفته است .تشکر می کنم.», .,
,
, , ,

اکبری لایق ادامه داد: سردار سلیمانی یک ارق ملی و یک نخبه جهانی است که برای جهانیان ثابت شده و من احساس وظیفه کردم تا به عنوان یک نخبه علمی از کسی که در همه زمینه ها نخبه جهانی است تقدیر کنم تا جهانیان بدانند سردار سلیمانی الگویی برای جوانان بسیجی است.

این نخبه انقلابی افزود: در واقع من از یک تفکر بسیجی که نهضتی عظیم در کشور راه انداخته  که در خط مقام معظم رهبری هستند، تقدیر کردم.
 

همچنین اکبری لایق دانشمند جوان بسیجی پر افتخار کشورمان بیان کرد: اولین جرقه اختراعات و ورود من به دنیای نخبگی بعد از حادثه تلخ سقوط هواپیمای حامل اصحاب  رسانه در سال 84 بود و مرا به این فکر فرو برد که باید کاری کرد که دیگر این چنین اتفاقاتی در کشور نیافتد که آن ایده اولیه در حال حاضر به پروژه جهانی تبدیل شده است.
 
مشروح گفت و گوی صمیمی ما با حسن اکبری لایق، جوان نخبه بسیجی مرندی را، روزهای آتی در آناج بخوانید.

,
,
, .
 
,
,
,
,
, مشروح گفت و گوی صمیمی ما با حسن اکبری لایق، جوان نخبه بسیجی مرندی را، روزهای آتی در آناج بخوانید.,

انتهای پیام/ص

, انتهای پیام/ص]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه