اخبار داغ

پیوند ازدواج یک زوج پارسیانی در جوار ۵ شهید گمنام+تصاویر

پیوند ازدواج یک زوج پارسیانی در جوار ۵ شهید گمنام+تصاویر
یک زوج جوان پارسیانی مراسم عقد خود را در جوار حرم مطهر5شهید گمنام این شهرستان برگزار کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه اطلاع رسانی هرمز ، ازدواج در اسلام از برترین عبادت‌ها به شمار آمده و از سوی بزرگان دین در احادیث به آن سفارش  شده است، پیوندی که می‌تواند برای هر زوجی سراسر خیر و برکت باشد اما در میان انجام این امر مهم و مقدس، برخی از خانواده‌ها از معیار وارزش های اسلامی دور شده اند و معیارهای مادی وتجملاتی را ترجیح داده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز , هرمز ,

با این حال هنوز زوج‌هایی هستند که  می‌توان رنگ خدا را در پیوندشان دید، جوانانی که در میدان رقابت‌های مادی، تصمیم گرفتند در مکانی پیوند زندگی شان را بنا کنند که منزل و مأوای بهترین بندگان صالح خدا است وآن شهدای بزرگواری هستند که بدون نام و نشان در نقطه‌ای از شهر ستان پارسیان آرام گرفته اند.
برای نخستین بار در شهرستان پارسیان "محمدرضا عبدی" و "زهرا بامری" از بسیجیان شهرستان پارسیان ( روستای خلف) در فضایی ساده و صمیمی مراسم جشن ازدواج‌شان را در حرم مطهر شهدای گمنام برگزار کردند.
محمدرضا عبدی در خصوص تصمیم خود گفت : پیوند ازدواج در چنین مکان مقدسی پیشنهاد هر دو نفرمان بود و هدف‌مان این بود که با حضور در گلزار شهدا زندگی‌مان را آغاز کنیم و بتوانیم سبک و سیره شهدا را ادامه دهیم وبا شهدا تجدید میثاق کنیم .
وی افزود: امیدوارم این حرکت الگو باشد برای جوانان که زندگی خود را ساده وبایاد ونام شهدا برگزار کنند واز شهدا می‌خواهیم که در همه احوال زندگی کمک ما باشند و بتوانیم با الگو گرفتن از زندگی آنان راه‌شان را ادامه و یادشان را گرامی بداریم
بامری نیز در این رابطه گفت: هر دو نفرمان دوست داشتیم مراسم ازدواج‌مان را در جوار حرم شهدای گمنام برگزار کنیم وخواستیم با برگزاری این مراسم دراین مکان متبرک ومقدس شادی‌مان را با شهدا قسمت کنیم و برکت وجودشان در زندگی ما جاری باشد.

,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام /ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه