اخبار داغ

رونالدو نباشد، بیل بهتر بازی می کند!

رونالدو نباشد، بیل بهتر بازی می کند!
هافبک ولزی رئال مادرید در نبود کریستیانو رونالدو وظیفه سنگینی به دوش دارد و در نبود او نمایش بهتری دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پس از آنکه کریستیانو رونالدو به خاطر رفتار غیر ورزشی در دیدار با کوردوبا از حضور در دو دیدار رئال مادرید محروم شد، گرت بیل در نبود ستاره تیمش وظیفه سنگین تری به دوش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پس از آنکه کریستیانو رونالدو به خاطر رفتار غیر ورزشی در دیدار با کوردوبا از حضور در دو دیدار رئال مادرید محروم شد، گرت بیل در نبود ستاره تیمش وظیفه سنگین تری به دوش دارد.,

رونالدو در 277 دیداری که برای رئالی ها به میدان رفته موفق به زدن 288 گل شده است اما او دیدار فردا (شنبه) تیمش مقابل رئال سوسیداد در لیگ فوتبال اسپانیا و سویا (دیدار عقب افتاده) در روز چهارشنبه را از دست داده است. این دیدارها می تواند اختلاف رئال مادرید با بارسلونا در صدر جدول رده بندی را افزایش دهد.

,

رئال اکنون با 19 بازی و کسب 48 امتیاز در صدر جدول رده بندی لیگ فوتبال اسپانیا قرار دارد. بارسلونا با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. پیروزی در دیدار عقب افتاده رئال می تواند اختلاف امتیازی را به چهار برساند.

,

گرت بیل همواره در نبود کریستیانو رونالدو در ترکیب رئال مادرید نقشی اساسی تر برای پیروزی های تیمش ایفا کرده است. رئال در 11 دیداری که رونالدو حضور نداشته و بیل در ترکیب تیم قرار داشته است، 9 پیروزی و دو تساوی کسب کرده است. بیل هم در این دیدارها موفق شده 11 گل بزند و دو پاس گل نیز به هم تیمی هایش بدهد.

,

در رویارویی با کوردوبا که رونالدو در دقیقه 83 اخراج شد، دیدار با تساوی یک بر یک در جریان بود اما گرت بیل در دقیقه 89 با گل کردن پنالتی اش موجب پیروزی رئال مادرید شد.

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه