اخبار داغ

کفاشیان: پولادی می‌ترسد برگردد

کفاشیان: پولادی می‌ترسد برگردد
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به قراردادی که پولادی بسته او می‌ترسد به ایران بیاید و دیگر نتواند برگردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا علی کفاشیان در حاشیه تجلیل از مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پارا آسیایی درباره تمدید قرارداد با کی‌روش گفت: کی روش می‌گوید اگر ابزار و امکاناتی که می‌خواهم فراهم نمی‌کنید می‌روم من هم به او گفته‌ام این امکانات را فراهم می‌کنیم چون با او تا پایان جام جهانی قرارداد داریم و وظیفه‌مان این است که حمایت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا ,

وی درباره اینکه رئیس‌جمهور در مراسم امروز از بازی خوب ایران و آرژانتین صحبت کرد، اظهار داشت:‌ اینکه تیم ملی خوب بازی کند برای مردم مهم است. اگرچه بردی نبود اما همه مردم رضایت داشتند و میلیاردها نفر از فوتبال ایران در جام جهانی راضی بودند. دیدار  ایران و آرژانتین فراموش نشدنی بود.

,

وی درباره اینکه بین شما و وزارت ورزش اختلاف نظر وجود دارد آیا فکر می‌کنید با صحبت‌های امروز رئیس‌جمهور کی‌روش به کارش ادامه دهد، تصریح کرد: مردم به فوتبال علاقه دارند و آنها کی‌روش را قبول کرده‌اند با وضعیت فعلی کار کردن سخت است اگر شرایط اینگونه باشد کی‌روش باید در خانه بنشیند و فوتبال را نگاه کند. او بازی تدارکاتی می‌خواهد و در این صورت می‌تواند کار کند. ما به حمایت برای بودجه نیاز داریم و اسپانسر کفاف ما را نمی‌دهد.

,

رئیس فدراسیون فوتبال درباره بازنگشتن پولادی به ایران خاطرنشان کرد: پولادی قبل از اینکه وضعیت سربازیش مشخص شود با مبلغ بسیار بالایی قرارداد بسته است او از خدایش است به ایران برگردد اما می‌ترسد بیاید و دیگر نتواند برگردد. مسئولان نظام وظیفه خودشان این اجازه را گرفتند که پولادی برای تیم ملی بازی کند قطعاً تسهیلاتی فراهم خواهد شد تا او برگردد.

,

کفاشیان درباره تغییرات فدراسیون فوتبال و رفتن نبی هم گفت: این هفته تغییراتی خواهیم داشت نبی هم جزو تغییرات است اما در فدراسیون می‌ماند.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه