اخبار داغ

خواسته جالب دروازه‌بان استقلال از هواداران

خواسته جالب دروازه‌بان استقلال از هواداران
دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: هواداران فقط در فضای مجازی تیم را حمایت نکنند بلکه به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانامحسن فروزان پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت:خدا را شکر بعد از تعطیلات نیم‌فصل توانستیم مسابقات را با پیروزی شروع کنیم. فرصت‌های زیادی داشتیم که از آنها به خوبی استفاده نکردیم. داور هم یک پنالتی به سود ما نگرفت که می‌توانست روند بازی را تغییر دهد. خدا را شکر که پیروز شدیم و 3 امتیاز شیرین کسب کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد جر و بحثش با امید ابراهیمی تصریح کرد: به هر حال شرایط بازی به گونه‌ای است که باید با صدای بلند با هم صحبت کنیم و به هم آگاهی محیطی بدهیم. مشکل خاصی وجود نداشت و تنها به دلیل حضور در شرایط مسابقه کمی با هم بلند صحبت کردیم.

,

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در خصوص عدم استقبال خوب تماشاگران از بازی‌های استقلال عنوان کرد: نیم‌فصل دوم کار سختی در پیش داریم و تماشاگران باید از ما حمایت کنند. حمایت آنها نباید تنها در فضاهای مجازی باشد بلکه باید به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

,

فروزان ادامه داد: در نیم‌فصل اول حمایت خوبی از تیم ما شد و امیدوارم در نیم فصل دوم هم این روند ادامه پیدا کند چرا که ما بیش از پیش به حمایت تماشاگران نیاز داریم.

,

وی با بیان اینکه تعطیلی لیگ بر کیفیت مسابقات تاثیر گذاشته است، گفت: ما 50 روز در اردو بودیم و شرایط بسیار سختی داشتیم. 2 روز بعد از اینکه به ایران آمدیم بازی‌ها شروع شد و با وجود خستگی روحی و جسمی که داشتیم باید برای تیم‌مان به میدان می‌رفتیم. خدا را شکر که این بازی را بردیم اما دوست داشتیم مسابقات کمی دیرتر شروع شود.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه