اخبار داغ

5 معلم در جاده جان باختند

5 معلم در جاده جان باختند
بر اثر تصادف یک دستگاه پژو روآ با یک تریلی اسکانیا در محور اهر- تبریز که به جاده مرگ آذربایجان شرقی معروف است، ۵ معلم جانشان را از دست دادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از همشهری،  این حادثه حدود ساعت ۷:۳۰ صبح پنجشنبه و زمانی رخ داد که خودروی روآ با 5سرنشین به سمت تبریز در حرکت بود. سرنشینان این خودرو معلمانی بودند که پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی تخصصی در تهران در راه بازگشت به تبریز بودند اما در حوالی سه‌راهی شهرک، گرفتار حادثه‌ای هولناک شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


خودروی روآ به‌دلیل لغزنده بودن جاده از مسیر منحرف شد و به‌شدت به یک تریلی اسکانیا که از روبه‌رو در حرکت بود برخورد کرد. شدت تصادف به حدی بود که وقتی امدادگران برای کمک به سرنشینان روآ وارد عمل شدند، هیچ‌یک از معلمان زنده نمانده و در دم جانشان را از دست داده بودند. تریلی اسکانیا نیز پس از این تصادف واژگون شده بود که امدادگران راننده را به بیمارستان منتقل کردند.

به‌دنبال این حادثه تحقیقات برای مشخص‌شدن علت تصادف شروع شد. رئیس پلیس راه‌ آذربایجان‌شرقی گفت: مقصر تصادف صبح پنجشنبه جاده اهر - تبریز 50درصد راننده خودروی سواری روآ و 50درصد اداره راه است.وی ادامه داد: ‌در این تصادف راننده خودروی سواری به‌دلیل بی‌احتیاطی، انحراف به چپ ناشی از لغزنده‌بودن جاده و تخطی از سرعت مطمئنه 50درصد مقصر شناخته شد. همچنین اداره راه و شهرسازی به‌دلیل قصور در نمک‌پاشی بموقع بعد از بارش برف نیز 50درصد مقصر است. براساس این گزارش پیکر معلمان جان‌باخته که 4زن و یک مرد به نام‌های شهین پور‌شیخ، بیوک خانم قربان وحید، یمن حیدری، معصومه ابراهیمی و علیرضا فضلی (راننده) بودند پس از تشییع به خاک سپرده شدند.

,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه