اخبار داغ

حرف های جالب بازیکنان استقلال بعد از برد سپاهان

حرف های جالب بازیکنان استقلال بعد از برد سپاهان
بازیکنان استقلال بعد از برد سپاهان حرف های جالبی زدند از پنالتی های گرفته نشده تا احساس غربت نکردن عنایتی و شادی نکردن گلزن اصفهانی آبی ها
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا بازیکنان استقلال بعد از برد سپاهان حرف های جالبی زدند از پنالتی های گرفته نشده تا احساس غربت نکردن عنایتی و شادی نکردن گلزن اصفهانی آبی ها 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عنایتی: در استقلال احساس غربت نمی‌کنم

, عنایتی: در استقلال احساس غربت نمی‌کنم,

 رضا عنایتی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: پس از تعطیلات 50 روزه در آمادگی صد در صد قرار نداریم اما خوشبختانه با همدلی بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم. امیدوارم این بازی شروع خوبی برای ما باشد تا امتیازات عقب‌افتاده را جبران کنیم.

,

وی در مورد گلزنی‌اش در بازی امروز که به عنوان پیرترین بازیکنی است که در لیگ برتر گلزنی می‌کند، گفت: من هیچ وقت در رویا سیر نمی‌کنم. مهاجم استقلال هستم و هر وقت در زمین باشم برای گلزنی تلاش می‌کنم. پیرترین هم نمی‌تواند لفظ خوبی باشد همه قرار نیست جوان بمانند البته از لطف هواداران تشکر می‌کنم و امیدوارم برای استقلال مثمر ثمر باشم.

,

وی ادامه داد: من هیچ وقت در استقلال احساس غربت نمی‌کنم چون خاطرات فوق‌العاده‌ای با این تیم داشته‌ام.

,

مهاجم تیم فوتبال استقلال در مورد توهین نشریه فرانسوی به پیامبر اسلام گفت: ما اجازه نمی‌دهیم کسی به عقاید ما توهین کند. مطمئنا آنها کار زشتی کردند که باید پاسخگو باشند.

,

شهباززاده: خطای احمدی خیلی پنالتی بود

, شهباززاده: خطای احمدی خیلی پنالتی بود,

سجاد شهباززاده  گفت: خوشبختانه بعد از تعطیلی پنجاه روزه لیگ با پیروزی مقابل سپاهان شروع خوبی داشتیم. سه امتیاز مهمی را که از تیمی که از حریفان مستقیم ما در بالای جدول بود گرفتیم که به نظر می‌رسد در آینده خیال ما را در راه قهرمانی راحت خواهد کرد.

,

وی درباره بازی کنار رضا عنایتی گفت:‌ عنایتی بازیکن باتجربه‌ای است و خیلی خوب بازی می‌کند، من هم از تجربیاتش استفاده خواهم کرد.

,

مهاجم استقلال درباره برخوردی که در محوطه جریمه با رحمان احمدی، دروازه‌بان سپاهان داشت، گفت: خطای احمدی خیلی پنالتی بود، به طوری که یک دور روی هوا چرخیدم و هنوز هم شانه‌ام خیلی درد می‌کند، اما به نظرم جهانبازی این صحنه را به خوبی ندید.

,

بیک‌زاده:  متوجه خمیازه‌ام نشدم

, بیک‌زاده:  متوجه خمیازه‌ام نشدم,

هاشم بیک‌زاده  در خصوص این بازی اظهار داشت: بعد از تعطیلی 50 روزه برگزاری مسابقه امروز مانند ابتدای فصل بود. به همین دلیل کیفیت بازی پایین بود اما رفته رفته بهتر می‌شود.

,

وی ادامه داد: من در استرالیا دو روز تمرین کردم و در تهران تنها دو جلسه همراه استقلال تمرین کردم. فعلا آماده نیستم.

,

هافبک استقلال در مورد اینکه روی نیمکت خمیازه می‌کشید‌، گفت: خودم متوجه نشدم اما بچه‌ها می‌گفتند این هم به دلیل خستگی بود.

,

ابراهیمی: به احترام مردم اصفهان خوشحالی نکردم

,

 امید ابراهیمی پس از پیروزی دو بر یک استقلال برابر سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: در خانه بازی می‌کردیم و می‌خواستیم به 3 امتیاز برسیم. خوشبختانه این اتفاق با تلاش بچه‌ها افتاد.

,

وی در مورد اینکه چرا بعد از گلزنی شادی نکرد،گفت: تلاش تمام بچه‌ها بود که گلزنی کردم. به احترام باشگاه سپاهان و مردم اصفهان خوشحالی نکردم. 4 سال در سپاهان بازی کردم و از مردم اصفهان بدی ندیدم.

,

هافبک استقلال گفت: همه می‌گفتند این بازی 6 امتیازی است و اگر مساوی می‌کردیم برای‌مان خوب نبود. خوشحالم که با تلاش تمام بچه‌ها توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و جایگاه خود را در جدول بهبود ببخشیم.

,

طالب‌لو: برای کمک به استقلال آمده‌ام

,

وحید طالب‌لو  گفت: امروز بازی را هجومی آغاز کردیم و خدا را شکر که در دقایق پایانی به پیروزی رسیدیم. با توجه به اینکه حریفان اصلی ما امروز امتیاز از دست دادند، شروع خوبی برای نیم‌فصل دوم داشتیم.

,

وی درباره تأثیر تعطیلی پنجاه روزه لیگ برتر روی عملکزد تیم‌ها گفت: در هر صورت این تعطیلی اجباری و تحمیلی بود و تیم‌ها مجبور بودند آن را تحمل کنند، اما خوشبختانه برای ما خوب بود.

,

طالب‌لو درباره عدم حمایت هواداران استقلال از این تیم گفت: موافق این موضوع نیستم و امروز دیدید که هواداران تا دقایق پایانی خیلی خوب تیم را حمایت کردند که باعث شد به پیروزی برسیم، امیدوارم این حمایت‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم به صدر جدول برسیم، البته امروز سرمای هوا باعث شده بود تماشاگران کمی نسبت به نام دو تیم به ورزشگاه آمده بودند.

,

دروازه‌بان استقلال درباره احساسش بعد از سال‌ها بازگشت به ورزشگاه آزادی و با لباس تیم محبوبش گفت: از هواداران ممنونم که به من لطف داشتند، من هم برای کمک به استقلال آمدم و هر کاری از دستم برآید انجام می‌دهم. خوشحالم که بازی اول هم با پیروزی استقلال به پایان رسید.

,

طالب‌لو درباره صحبت‌هایش با امیر قلعه‌نویی در کنار زمین گفت: نگران دست مصدوم بیک‌زاده بودیم و این موضوع را به اطلاع قلعه‌نویی رساندم که خوشبختانه بیک‌زاده به زمین رفت و عملکرد خوبی هم داشت.

,

فخرالدینی: جهانبازی دو پنالتی برای ما نگرفت

, فخرالدینی: جهانبازی دو پنالتی برای ما نگرفت,

میلاد فخرالدینی  برابر سپاهان در خصوص این بازی اظهار داشت: با توجه به کارهای بدنسازی که انجام داده بودیم شرایط تیم ایده‌آل بود. بازی‌ها قرار بود 16 برگزار شود اما یک هفته جلوتر برگزار شد. در حال حاضر شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود.

,

وی در ادامه افزود:‌ همه تیم‌ها بالاخره در باشگاه‌های خود تمرین می‌کنند و هدف همه آنها کسب عنوان قهرمانی است.

,

فخرالدینی در پاسخ به این سؤال که آیا روی شما خطا صورت گرفت یا خیر،‌گفت: بله من توپ را رد کردم و روی من خطا شد و صد در صد پنالتی بود.

,

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازی بعدی محروم هستی یا خیر،‌گفت: بله به خاطر اخطاری که گرفتم بازی مقابل سایپا محروم شدم.

,

فخرالدینی در پاسخ به این سؤال که آیا خطایی که روی شهباززاده صورت گرفت نیز خطا بود یا خیر،‌گفت: روی شهباز‌زاده هم خطا صورت گرفت اما داور پنالتی اعلام نکرد. جهانبازی از داوران خوب لیگ است اما فکر می‌کنم دو پنالتی برای ما نگرفت.

,

وی در مورد بازی‌های بعدی تیم استقلال گفت: همه بازی‌ها برای ما 6 امتیاز دارد و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های بعدی نیز امتیازات را کسب کنیم. بازی سپاهان و تراکتورسازی خیلی برای ما مهم است و به امتیاز این بازی‌ها نیاز داریم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه