اخبار داغ

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت و گو با دانا:

اعطای مجوز به آلبوم خواننده زن نوعی قبح زدایی است/پیگیر موضوع هستیم

اعطای مجوز به آلبوم خواننده زن نوعی قبح زدایی است/پیگیر موضوع هستیم
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: باعث تاسف است که یک روز شوی لباس برگزار می شود،یک روز کنسرت زنانه برگزار می شود و حالا هم مجوز انتشار به یک خواننده زن اعطا می شود، این موارد با آن چیزی که ما در قانون اساسی داریم مغایرت دارد.
[

نصر الله پژمان فر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اقدام عجیب وزارت ارشاد ومجوز دادن به یک خواننده زن اظهار داشت: به نظر می رسد یک قبح زدایی در کشور صورت گرفته است آن هم به دست متولیان فرهنگی که این کار جای تاسف دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: جالب است روزنامه هایی مجوز می گیرند که اتفاقا نزدیک به دولت هم هستند و پیگیر سیاستهای دولت هستند می آیند هجمه می کنند و با ادبیات های مختلف ارزش ها را زیر سوال می برند.

,

 

,

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: آقایان می آیند به زنان مجوز خوانندگی می دهند که باید گفت این مجوزخلاف است و این موضوع حتما واکنش های شدیدی را هم بین علما و مردم ایجاد می کند.

,

 

,

پژمان فر تصریح کرد: بنده فکر می کنم یک جریانی پشت این قضیه  وجود دارد تا بتوانند برخی از مسائل را پیش ببرند و فضای جامعه را ملتهب کنند، ما انتظار داریم که وزارت ارشاد در مقابل این قضیه ایستادگی کند.

,

 

,

وی تصریح کرد: باعث تاسف است که یک روز شوی لباس برگزار می شود،یک روز کنسرت زنانه برگزار می شود و حالا هم مجوز انتشار به یک خواننده زن اعطا می شود، این موارد با آن چیزی که ما در قانون داریم مغایرت دارد.

,

 

,

پژمان فر در پایان تاکید کرد: قطعا این قضیه در کمیسیون پیگیری خواهد شد تا درباره آن تصمیم گیری شود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه