اخبار داغ

ماه عسل زوج دندانپزشک در اردوی جهادی

ماه عسل زوج دندانپزشک در اردوی جهادی
دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: در اولین تعطیلات بعد از ازدواج به نیت «ماه عسل» به همراه همسرم در اردوی جهادی سیستان و بلوچستان روستاهای محروم «محمدآباد» و «زبرینگ» شرکت کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سعید دهقان، دانشجوی سال آخر رشته دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی بسیج سازندگی کشور گفت: ایده برگزاری اردوهای جهادی را بسیج دانشجویی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران به دانشجویان این دانشکده داد و این حرکت کم کم رشد کرد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,

وی در ادامه افزود: گروه جهادی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد تهران تاکنون 8 اردوی جهادی را در مناطق مختلف کشور انجام داده است و هر بار که از این اردوها بازمی‌گشتیم، اشتیاقمان برای حضور دوباره بیشتر می‌شد.
 

,
,

این دانشجوی رشته دندانپزشکی اظهار کرد: اولین تعطیلات بعد از ازدواج را به نیت «ماه عسل»، به همراه همسرم در اردوی جهادی سیستان و بلوچستان در روستاهای محروم «محمدآباد» و «زبرینگ» شرکت کردیم.
 

,
,

دهقان با اشاره به دندانپزشک بودن همسرش تصریح کرد: در این سفر جهادی که به نیت ماه عسل رفته بودیم، به ویزیت اهالی 2 روستای یاد شده پرداختیم و در مجموع توانستیم 1000 نفر را ویزیت کنیم.
 

,
,

وی گفت: لذت خدمت به محرومان به صورت خانوادگی به هیچ عنوان قابل وصف نیست و این توفیقی بزرگ است که خداوند متعال شامل حال بنده و همسرم کرد، به همین خاطر از خداوند منان بسیار سپاسگزاریم.
 

,
,

این دانشجوی رشته دندانپزشکی با تاکید بر اهمیت آغاز زندگی مشترک با فعالیت‌های عام‌المنفعه عنوان کرد: در مجموع لذتی از این بالاتر نیست که ازدواج را با خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم کشور آغاز کنی و این تجربه ارزنده‌ای برای خانواده بنده شد.
 

,
,

دهقان بیان کرد: در اردوهای جهادی به ویژه در این اردوی جهادی که به عنوان ماه عسل ما محسوب می‌شد، احساس خاصی داشتیم، احساسی که در هیچ جا پیدا نمی‌شود و آن را در هیچ مکانی نمی‌توان درک و فهم کرد.
 

,
,

وی افزود: به گفته یکی از بزرگان که در مناطق جنگی حضور داشته‌اند، «لذت حضور در جبهه نبرد علیه دشمن و جهاد را در هیچ جا نمی‌توان پیدا کرد»، اما لذت کار جهادی شاید قسمت کوچکی از لذت جهادی دوران دفاع مقدس باشد، زیرا در هر دو اخلاص وجود دارد تا انسان از خود بگذرد تا به دیگران خدمت کند.
 

,
,

این دانشجوی رشته دندانپزشکی با اشاره به سپری کردن ماه عسل در اردوی جهادی گفت: بنده دلایل مهمی برای حضور در اردوی جهادی به نیت ماه عسل داشتم که می‌توان به درمان حرص و طمع در خود، خدمت به خدا، لمس محرومیت محرومان و ... اشاره کرد.
 

,
,

دهقان در ادامه افزود: به همه زوج‌هایی که برای رفتن به ماه عسل سردرگم هستند، پیشنهاد می‌کنم که حضور در اردوهای جهادی بهترین مکان برای یافتن راه درست زندگی است، اگر زوج جوانی در این اردوها شرکت کنند، خداوند برکت را به زندگی آنها سرازیر می‌کند و بنده خود این برکت را در زندگی‌ام دیده‌ام.
 

,
,

وی در پایان تصریح کرد: در اردوهای جهادی خیر دنیا و آخرت وجود دارد و فعالیت در اردوهای جهادی با هیچ کاری قابل مقایسه نیست و اردوهای جهادی باعث توجه و عنایت خداوند به خانواده بنده شد.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه