اخبار داغ

دستگیری 316 قاچاقچی در بناب

دستگیری 316 قاچاقچی در بناب
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: از ابتدای سال‌جاری در 97 طرح پاکسازی 316 قاچاقچی موادمخدر و 329 نفر معتاد در سطح شهرستان دستگیر شده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از فارس، علی سلطانی‌وش در جلسه شورای همکاری و هماهنگی مبارزه با موادمخدر بناب با حضور نماینده مردم بناب درمجلس شورای اسلامی سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده شهری و روستایی جزو اولویت کاری این نیروست؛اظهار داشت: جمع‌آوری معتادان و دستگیری قاچاقچیان با چاپ و توزیع بروشور و تشکیل کلاس‌های آموزشی امکان‌پذیر نیست و اگر بخواهیم عملکرد و کارنامه موفقی داشته باشیم و خانواده‌ها از این معضل رهایی یابند، مستلزم این است که تمام دستگاه‌های مسئول به همکاری با نیروی انتظامی بشتابند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: از اول امسال تاکنون 97 طرح پاکسازی در روستاها و مناطق آلوده شهری انجام داده‌ایم که در این زمینه 645 نفر دستگیر شده‌اند که 316 نفر آنها را قاچاقچیان و 329 نفر دیگر را معتادان تشکیل می‌دهند و از این تعداد نیز 10 نفر خانم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بناب گفت: در همین مدت جمعاً 63 کیلو و 900 گرم انواع موادمخدر در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

سلطانی‌وش گفت: در این مدت 49 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده‌اند و 6 هزار و 700 نفر در کلاس‌های آموزشی اعتیاد و پیشگیری از اعتیاد شرکت کرده‌اند.

در ادامه این جلسه رئیس زندان مراغه نیز با ارائه گزارشی اظهارکرد: هم اکنون یک هزار و 206 نفر در زندان مراغه نگهداری می‌شوند و 625 نفر آنها را زندانیان مربوط به موادمخدر تشکیل می‌دهند که 53.3درصد زندانیان را شامل می‌شود.

فلاح افزود: از آمار موجود 311 نفر را زندانیان بناب تشکیل می‌دهند که 79 نفر از این تعداد مربوط به زندانیان موادمخدر هستند. 

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه