اخبار داغ

300هزار بلیت نوروزی قطار فروخته شد

300هزار بلیت نوروزی قطار فروخته شد
معاون مسافری راه‌آهن از وجود ظرفیت بلیت نوروزی در اغلب محورها خبر داد و گفت: هم‌اکنون یک میلیون و 250هزار صندلی ایجادی در اغلب مسیرها وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت نسبت به تهیه بلیت اقدام کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید محمد راشدی در گفت‌‌و‌گو با فارس با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از چهارم بهمن‌ماه، اظهار داشت: در یک هفته گذشته از یک میلیون و 550 هزار صندلی ایجادی، تاکنون در مجموع 300 هزار بلیت از طریق اینترنت و مراکز فروش بلیت به فروش رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود‌: در حال حاضر در تمام مسیرها به جز محور ریلی تهران – بندرعباس و تهران – شیراز، آن هم در هفته ابتدایی پیک نوروزی، بلیت موجود است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفاتر آژانس مسافرتی و یا از طریق اینترنت، نسبت به تهیه بلیت مورد نیاز خود اقدام کنند.

,

معاون مسافری راه‌آهن با بیان اینکه هم اکنون در 12 مسیر امکان حمل خودرو با قطار وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در محورهای تهران‌-مشهد‌، تهران-‌تبریز، تهران-شیراز، تهران-یزد، تهران-‌کرمان‌، تهران-زاهدان، تهران-بندرعباس‌، شیراز-مشهد‌، اصفهان-بندرعباس، یزد-مشهد‌، کرمان-مشهد‌، بندرعباس-مشهد و بالعکس امکان حمل خودرو وجود دارد و متقاضیان می‌توانند از این تسهیلات‌ بهره بگیرند.

,

بنابراین گزارش پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی (حد فاصل 25 اسفند 93 تا 15 فروردین 94) از چهارم بهمن ماه سال جاری‌ ‌آغاز شده است و صندلی ایجادی در مقایسه با سال گذشته 5 درصد رشد دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه