اخبار داغ

شبکه افق 4 ساعته شد

شبکه افق 4 ساعته شد
پخش چهار ساعته برنامه ها از شبکه افق همزمان با آغاز دهه مبارک فجر آغاز شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مشرق، چند ماهی است که شبکه افق سیما با اهداف و راهبردهای مشخص و در راستای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی به جمع سایر شبکه های تلویزیونی اضافه شده و طی این مدت توانسته است مخاطبان خود را پیدا کند.

این شبکه که همچنان در پخش آزمایشی به سر می برد، ابتدا فقط در تهران قابل دریافت بود اما چندی پیش با تغییر فرکانس در سایر استان ها هم به روی آنتن رفت.

مجموعه ای از مستندهای ایرانی و خارجی با موضوعات گوناگون از جمله دفاع مقدس، جاذبه های فرهنگی و گردشگری ایران، سیاست داخلی و خارجی، اقتصاد، اندیشه های امام خمینی(ره)، حوادث انقلاب، بیداری اسلامی و ... و همچنین برنامه های گفت وگو محوری همچون «عصر خمینی»، «شاهد عینی»، «نیمه پنهان ماه» و «چارسوق» بخش های مختلف شبکه افق را تشکیل می دهند که هر یک دارای طیف خاصی از مخاطبان هستند و در عین حال مخاطب عام را هم به سمت خود جلب کرده اند به طوری که مستندهایی همچون «ملاقات با داعش»، «نیمه خاموش»، «سرزمین نخبگان»، «نبرد برای زندگی»، «جستجوگر»، «قصه های انقلاب» و... توانستند طی چند قسمت، مخاطبان بسیاری پیدا کنند.

پخش برنامه از شبکه افق ابتدا دو ساعت در روز با بازپخش 23 ساعته بود ولی در ادامه پخش 3 ساعته برنامه ها شروع شد و حال در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، شاهد 4 ساعته شدن پخش از این شبکه خواهیم بود.

این امر گویای افزایش تولیدات تلویزیونی این شبکه است که نوید بخش ارتقای کیفی برنامه ها نیز خواهد بود.

بینندگان شبکه افق می توانند از این پس از ساعت 17 الی 21 شاهد پخش برنامه های این شبکه باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه