اخبار داغ

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز:

دولت نباید اجازه دهد مسولانش به شهدا توهین کنند/ فرماندار تکاب باید استعفا دهد

دولت نباید اجازه دهد مسولانش به شهدا توهین کنند/ فرماندار تکاب باید استعفا دهد
منتظمی گفت:دولت نباید اجازه دهد که عده ای به خون شهدا و فرزاندانشان که سالها زجر دوری از خانواده را داشته اند توهین کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار زیتون گفت: دولت نباید اجازه دهد که عده ای به خون شهدا و فرزاندانشان که سالها زجر دوری از خانواده را داشته اند توهین کند. اقدام فرماندار تکاب صحه ای بر این بوده و دولت باید به جد بر خورد نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زیتون,

 

,

متین منتظمی با اعلام اینکه سخنان فرماندار تکاب در رابطه با شهدا و خانواده های گرانقدرشان دور از شان کسانی است که باید در خدمت مردم جمهوری اسلامی باشند ، اظهار داشت : سخنان فرماندار تکاب جزو سخنان آن دسته از افراد است که می گویند جنگ تمام شده و همه خاطراتش در آن سالها مانده در صورتی که هنوز برخی با خاطرات و آثار جنگ زندگی می کنند.

,

 

,

وی افزود : توهین به خانواده شهدا یعنی توهین به غیرت و عزت ملت انقلابی ایران اسلامی که 8 سال بدون چشم داشتی برای دفاع از ناموس و کشورمان از خانواده شان چشم پوشیدند و استقلال این کشور را حفظ کردند.

,

 

,

عضو کمیسیون سیاسی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ضمن تاکید بر اینکه نباید اجازه داد عده ای به این عزیزان توهین کند افزود: حال طوری شده که عده ای می آیند و به راحتی خون شهدا را زیر پا گذاشته ، به آنها و خانواده شان توهین می کنند و این در حالی است که دولت تدبیر و امید باید به سختی در مقابل این افراد ایستاده و اجازه این سخنان را به آنها ندهد چه برسد به اینکه سمتی هم در دولت داشته باشند.

,

 

,

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز خطاب به فرماندار تکاب گفت : شمایی که به راحتی به فرزندان شهدا و خانواده شان اهانت می کنید و آنها را سهمیه ای در همه چیز می خوانید آیا تا کنون زجر پدر ندیدن را متوجه شده اید ؟، پسران و دخترانی که شبانه روز با دلی اندوهگین چشم به آسمان دارند ، مادرانی که هنوز منتظر برگشتن فرزندشان هستند و همسرانی که همچنان چشمشان به در بوده و با خون دل فرزندانی را تحویل انقلاب و جامعه داده اند.

,

 

,

منتظمی در پایان اذعان داشت : :دولت باید این مسئله را در دستور کار خود قرار داده و اینگونه افراد به شدت از سکان داری جمهوری اسلامی به دور نگه دارد .  خواست همه دانشجویان انقلابی این است که فرماندار تکاب استعفا داده و استغفار کند و از درگاه خداوند و سپس خانواده های معزز شهدا طلب بخشش نماید . چرا که ما همگی زندگی کنونی خود را مدیون خون پاک شهداییم.

,

انتهای پیام/گ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه