اخبار داغ

درخشان: اولتیماتومی به من نداده اند

درخشان: اولتیماتومی به من  نداده اند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هفته قبل از فرصت‌هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم و می‌خواهیم فردا از فرصت‌هایمان بهره ببریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناحمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ملوان در هفته نوزدهم لیگ برتر ضمن تبریک دهه فجر و تسلیت به مناسبت سالگرد مرحوم محراب شاهرخی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید تشکر ویژه‌ای از محمد مایلی‌کهن که استاد من است داشته باشم که روز گذشته به تمرین پرسپولیس آمد و از ما حمایت کرد.

وی ادامه داد: درباره بازی روز جمعه مقابل ملوان هم باید بگویم که این تیم از تیم‌های خوب و ریشه‌دار لیگ برتر است که سالها در لیگ حضور داشته اما ما هفته قبل از فرصت‌هایی که به دست آوردیم خوب استفاده نکردیم و می‌خواهیم در این بازی از فرصت‌هایمان استفاده کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس یادآور شد: از این هفته برای موفقیت استارت می‌زنیم. فاصله بازی‌ها هم زیاد نیست و این روند رو به رشدی خواهد بود و می خواهیم مقابل ملوان نتیجه خوبی بگیریم. هر زمان که پیشکسوتان انتقاد کنند گوش می دهم و تلاش می‌کنم پرسپولیس را به موفقیت برسانم. شاید برخی از آنها متوجه نیستند که چه مشکلاتی گریبانگیر باشگاه‌ها شده است که اکنون در تلاش هستیم با کمک اعضای هیأت‌مدیره آنها را برطرف کنیم. به قول قدیمی‌ها روزهای سخت عمرشان کم است امیدوارم که همینطور باشد و ما هم از زیر فشار خارج شویم و به نتایج خوبی برسیم.

وی در مورد اینکه گفته می شود اگر بازنده شوید شما را برکنار می کنند گفت: من چیزی در این مورد نشنیدم و کسی هم چیزی به من اعلام نکرده است. در آخرین جلسه هیأت‌مدیره به من گفتند که با قاطعیت به کارت ادامه بده. نمی‌دانم این شایعات از کجا می‌آید. نمی‌دانم چرا وقتی یکی سر کار می‌آید تلاش می‌کنیم زود برکنارش کنیم و اگر کمی دیر شد مدام برای این کار اصرار می‌ورزیم اما اولتیماتومی به من داده نشده و من برای موفقیت تیم تمام تلاشم را خواهم کرد و یک قدم هم عقب نمی‌گذارم و سعی می‌کنم تیم را به عقب بگذارم.

سرمربی پرسپولیس در مورد شایعه کناره‌گیری مسعود مومنی از پرسپولیس گفت: این مربی بدنساز دعوتنامه‌ای از القادسیه برایش آمده بود که با من مشورت کرد و من گفتم هر کاری که فکر می‌کنی به نفعت هست انجام بده و او با صراحت گفت بدون شما کار نمی‌کنم و در پرسپولیس می‌مانم تا به این تیم کمک کنم. باید از او تشکر ویژه‌ای کنم چون با صراحت و اقتدار به من گفت که می‌خواهد به پرسپولیس کمک کند. خوشحالم کسی که با عشق و علاقه به پرسپولیس می‌آید و کنار من است اینگونه می‌خواهد به کارش ادامه دهد.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوال خبرنگاری که گفت حمایت از سرمربی خوب است اما معمولا وقتی می‌گویند از تو حمایت می‌کنیم خودشان به سراغ گزینه‌های دیگر می‌روند گفت: امیدوارم که این یک بار اینگونه نباشد و ما روی حرف‌هایمان بایستیم و به هم اعتقاد داشته باشیم بد نیست به روزهای گذشته برگردم. روزهای اولی که یحیی گل‌محمدی با ذوب‌آهن خوب نتیجه نگرفت اما سعید آذری پای او ایستاد و از این سرمربی حمایت کرد تا مشکلاتش حل شود. باید از این مدیرعامل تشکر ویژه کنم. من اعتقاد دارم و به چشم خودم می‌بینم که اعضای هیأت‌مدیره تلاش می‌کنند تا مشکلات تیم را حل کنند تا ما با سرعت بیشتری رو به جلو برویم امیدوارم به همین شکل پیش برویم و اعتماد کنیم و به من فرصت بدهند تا مشکلات را حل کنیم.

درخشان در مورد مصدومان و محرومان تیمش گفت: صادقیان مصدوم است محمد نوری و مهدی طارمی هم 3 اخطاره هستند.

درخشان در مورد اینکه جذب دفاع چپ برای پرسپولی طلسم شده و هر بازیکن خارجی که با او مذاکره می‌شود را نمی توانند جذب کنند گفت: برای ضرغامی اسماعیل هنوز در حال مذاکره هستیم اما او پیشنهاد 500 هزار دلاری داده که باشگاه قادر به پرداخت آن نیست چون انقدر پول ندارد اما دو دفاع چپ که یکی ازبکستانی و یکی ژاپنی است مدنظر ما هستند و در حال مذاکره هستیم تا با یکی از آنها به توافق برسیم و در آسیا از آنها استفاده نماییم.

وی در پایان درباره جذب گابریل و اینکه ITC این بازیکن صادر شده خاطرنشان کرد: گابریل مشکلی برای بازی فردا ندارد و حتی شانس بازی کردن هم دارد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه