اخبار داغ

به مناسبت دهه مباک فجر،

ملاقات مردمی فرماندار و مسئولان قرچک در مصلی نماز جمعه انجام شد

ملاقات مردمی فرماندار و مسئولان قرچک در مصلی نماز جمعه انجام شد
به مناسبت دهه مباک فجر انقلاب اسلامی، ملاقات مردمی فرماندار و مسئولان شهرستان با مردم شهرستان قرچک بعد از اقامه نماز جمعه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا;به نقل از قرچک آنلاین-ملاقات مردمی و چهره به چهره علی صادقی فرماندار و مسئولان شهرستان با مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان قرچک بعد از نمازعبادی- سیاسی جمعه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در مصلی نماز جمعه برگزار شد.
در این دیدار مردمی فرماندار شهرستان قرچک به همراه سایر مسئولان ادارات و نهادهای خدمت رسان به بررسی مشکلات مردم پرداختند.
فرماندار شهرستان قرچک در حاشیه این دیدار بر اهمیت ارتباط نزدیک مسئولان با مردم تاکید کرد و افزود: در نظام اسلامی مردم نقش بسزایی دارند و مسوولان نیز جدا از بدنه مردم نیستند.
علی صادقی با بیان اینکه خدا را شاکریم که توفیق خدمتگزاری به مردم شهید پرور قرچک را نصیبمان نمود، اظهار داشت: توجه به درخواست ها و پیشنهادهای مردم و کسب رضایت حداکثری آنان مهم ترین وظیفه دولت تدبیر و امید است که این امر با ارتباط مستقیم و چهره به چهره محقق می شود.
وی گفت: با شروع بکار دولت یازدهم بحمدا… موفقیت های زیادی در عرصه های مختلف بدست آمده و با تعاملی که بین مدیران و مسئولان با انگیزه شهرستان وجود دارد انشاا… از ظرفیت ها و پتانسیلی که در شهرستان و بخش وجود دارد استفاده و بتوانیم جوابگوی مردم خوب، متدین و ولایتمدار شهرستان قرچک باشیم.
نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در پایان افزود: ملاقات مردمی با مردم و آشنایی با مشکلات و گوش دادن به درد و دل شهروندان می‌تواند بهترین روش برای اعتمادسازی و نیز بررسی مشکلات بدون واسطه باشد.
گفتنی است، در این برنامه که پس از مراسم اقامه نماز و در مصلی نمازجمعه قرچک برگزار شد، مراجعین مسائل و مشکلات خود را با علی صادقی فرماندار و مسئولان شهرستان قرچک در میان گذاشته و فرماندار نیز دستورات لازم در این زمینه را صادر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا;, قرچک آنلاین,
,
,
,
,
, ل,
, .,

انتهای پیام/ش

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه