اخبار داغ

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در واکنش به اظهارات فرماندار تکاب

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد در واکنش به اظهارات فرماندار تکاب
ظاهرا عده ای هنوز از 9 دی 88 درس عبرت نگرفته اند و یا دچار فراموشی شده اند که نمی دانند چنین گستاخی هایی چه عواقبی در پی خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، در این بیانیه آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

شما خانواده‌های شهدا، با شهادت افتخار آفرینان این مرز و بوم، به جهان فهماندید که از همه‌ی عزیزان در راه اسلام خواهید گذشت. امام خمینی (ره)

,

خبر اظهارات بی سابقه و اهانت آمیز فرماندار تکاب به خانواده شهدا موجب تعجب و خشم مردم انقلابی گشته است. شهدایی که امروز هر چه داریم به برکت خون آنان و جانفشانی هایی است که در راه دفاع از اسلام انجام دادند. بزرگمردانی مومن و فداکار که با نام و یاد خدا در صحنه های نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و با حماسه هایی که آفریدند ملت ما را مدیون رشادت های خود ساختند.

,

حقی که شهدای بزرگوار بر گردن ما دارند فراموش شدنی نیست و هر چقدر به خانواده های معظم این عزیزان خدمت نماییم در مقابل کاری که فرزندان آنان انجام داده اند بسیار اندک و ناچیز است.

,

حال فردی که در نظام اسلامی، این ثمره خون شهدا، به مقام و منصبی رسیده است در دهه ای که متعلق به شهداست با وقاحت تمام اقدام به توهین و تمسخر خانواده شهدا می نماید. به راستی که ضعف ایمان و حب دنیا قلب را تیره و تار کرده و موجب تباهی انسان در دنیا و آخرت می شود. 

,

این اقدام سرشار از کینه و قساوت به چه معناست؟ آیا امروز به دشمنی با کسانی که آگاهانه راه سیدالشهدا (ع) را برگزیدند و در آن استقامت کردند برخواسته اید یا قصد دارید عواقب توهین به ارزش های انقلابی مردم را بسنجید؟

,

تعجب برانگیزتر از این اقدام شنیع فرماندار مذکور واکنش هایی است که برخی افراد معلوم الحال و پایگاه های خبری وابسته به آنان در پی این اقدام از خود نشان می دهند. کج فهم هایی که چنان غرق بازی های سیاسی و تبعیت از هوای نفس شده اند که به جای محکوم نمودن این اقدام بی شرمانه و دلجویی از خانواده معظم شهدا در راستای تطهیر فرماندار برآمده و اقدام به محکوم نمودن افرادی می کنند که در این رابطه روشنگری نموده اند!

,

ظاهرا عده ای هنوز از 9 دی 88 درس عبرت نگرفته اند و یا دچار فراموشی شده اند که نمی دانند چنین گستاخی هایی چه عواقبی در پی خواهد داشت.

,

به دنیاپرستان و متوهمینی که گمان کرده اند فضا برای تاخت و تاز آنان فراهم گشته توصیه می کنیم در محاسبات و رفتار خود تجدیدنظر نموده و مطلع باشند که عبور از خط قرمزها هیچ نتیجه ای جز خسران دنیوی و اخروی برای آنان در پی نخواهد داشت.

,

ما سربازان عاشورایی امام خامنه ای (مدظله العالی) در دانشگاه آزاد ارومیه ضمن محکوم نمودن این اقدام وقیحانه و درخواست و استعفای فرماندار تکاب و برخورد مقتضی با وی، خطاب به تمامی بدخواهان اعلام می داریم تا پای جان در راه دفاع از اسلام و انقلاب ایستاده ایم و  اطمینان داشته باشید پاسخمان به عبور از خط قرمزها و اهانت به ارزش ها چیزی جز دریدن پرده نفاق و برچیدن بساط فتنه نخواهد بود.
 

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه