اخبار داغ

وزیر آموزش و پرورش:

تدوین کتاب های درسی بر اساس دیدگاه امام ،هدف نظام آموزشی است

تدوین کتاب های درسی بر اساس دیدگاه امام ،هدف نظام آموزشی است
علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: یکی از اهداف اصلی نظام آموزشی کشور از ابتدای انقلاب تا اکنون تدوین کتاب های درسی بر اساس آرمان ها و دیدگاه های امام راحل بوده و می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری دانش آموزان علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با سایت دانش آموزان؛در خصوص وظایف آموزش و پرورش گفت: امروز اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با دیدگاه ها و آرمان های امام و تربیت نسلی پویا، معتقد و پیرو اهداف، آرمان ها و دیدگاه های امام راحل(ره) می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی همچنین عنوان کرد: تلاش آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور از بدو پیروزی انقلاب تا امروز در تدوین کتاب های درسی و تعریف برنامه های فوق برنامه این بوده که دانش آموزان با دیدگاه ها و آرمان های امام راحل(ره) که همان اسلام ناب محمدی می باشد آشنا شوند.

,

فانی در پایان خاطر نشان کرد: امام به عنوان شخصیتی که احیاگری اسلام ناب را به عهده داشته در کتاب های درسی ما دیده شده ولی نظام آموزشی کشور و محتوای کتاب های درسی با آرمان ها و انتظارات امام فاصله دارد اما در مسیر رسیدن به این اهداف و دیدگاه ها گام بر می دارد.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه