اخبار داغ

کوثری در گفت و گو با دانا:

مردم باید در جریان مذاکرات باشند/طرح توافق کلی و جزئی برای فریب ایران است

مردم باید در جریان مذاکرات باشند/طرح توافق کلی و جزئی برای فریب ایران است
عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: اخیراً بحث توافق کلی و جزئی از سوی مذاکره کنندگان مطرح شده است که اینها هم خود یکی از مسائل فریبنده‌ای است که علیه مردم و ملت ایران استفاده و اجرا می کنند که به هیچ وجه هیچ کدام از این موارد مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.
[

اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا، در خصوص خواسته‌های مردم برای در جریان قرار گرفتن در مسیر کلی مذاکرات اظهار داشت: چون این نظام برخواسته از مردم است، مردم باید در جریان مسائل آن باشند که در خصوص مذاکرات هم باید تا حدی در جریان روند مذاکرات قرار بگیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی با اشاره به این موضع که دولت همیشه از مردمی بودن صحبت می کند تصریح کرد: اینکه بخواهند مردم را در بی اطلاعی قرار دهند در حالیکه شعار اصلی دولت مردمی بودن است، درست نیست.

,

 

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت از طرفی می‌گوید با آراء مردم بالا آمده است، مردم این دولت را به وجود آورده اند و حمایت می کنند، ولی از طرف دیگر، اطلاعاتی درباره مذاکرات در اختیار مردم قرار نمی دهد که این موضوع خلاف شعار اعتماد به مردم است.

,

 

,

کوثری یادآور شد: مسلماً این تناقض مورد پذیرش مردم نیست و به خاطر این است که گفته می شود روش تیم مذاکره کننده و دولت در خصوص مباحث هسته ای از ابتدا اشتباه بوده و همچنان بر اشتباه خود پا فشاری کرده و اصرار می ورزند.

,

 

,

وی با اشاره به اظهارات دولت درباره ترک برداشتن ساختار تحریم ها اظهار داشت: این اظهارات دولت و تیم مذاکره کننده در حد یک حرف بوده و با استدلال می توان ثابت کرد که چنین چیزی نیست و این یک برداشت یک طرفه است.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی اذعان داشت: در طول مدت مذاکرات نه تنها تحریمی بر نداشته شده است؛ بلکه تحریم های جدیدی هم علیه کشور ایران وضع شده است.

,

 

,

کوثری بیان داشت: باید از خود دولت سوال کرد که بر چه اساسی مدعی شده است که ساختار تحریم ها شکسته است و چرا چنین برخورد دوگانه‌ای با مردم دارد.

,

 

,

وی ضمن اشاره به سابقه آمریکا اظهار کرد: آمریکایی‌ها خبیث تر از این هستند که بخواهند امتیازی به تیم مذاکره کننده بدهند و من بعید می دانم که توافقی صورت گرفته و یا امضاء شود.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان تصریح کرد: اخیراً بحث توافق کلی و جزئی از سوی مذاکره کنندگان مطرح شده است که اینها هم خود یکی از مسائل فریبنده‌ای است که علیه مردم و ملت ایران استفاده و اجرا می کنند که به هیچ وجه هیچ کدام از این موارد مورد قبول جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه