اخبار داغ

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با دانا:

غربی ها می خواهند سر ما کلاه بگذارند/فرمایشات رهبری نشان داد که طرف ایرانی با صراحت عمل می کند/نباید از تحریم ها ترسید

غربی ها می خواهند سر ما کلاه بگذارند/فرمایشات رهبری نشان داد که طرف ایرانی با صراحت عمل می کند/نباید از تحریم ها ترسید
عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: رهبری همه حرف ها را کامل مطرح کردند و هر گونه بهانه ای را از دشمن و طرف غربی گرفتند.
[

آیت الله حسن ممدوحی عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص اظهارات روز گذشته رهبر معظم انقلاب، عنوان کرد: سخنرانی شیوا و صریح رهبری راه را باز کرد و مسیر آینده مذاکرات را نشان داد. ایشان با صراحت مسائل را بیان کردند تا مسئله ای پوشیده نماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه خاطر نشان کرد: آمریکایی ها گفته بودند "اگر کارها به درستی پیش نرود مقصر ایران است".  اما رهبری پاسخ ادعاهای کذب آنها را دادند و این اظهارات نشان داد ایران تا آنجا که توانسته با غربی ها تعامل داشته است. از همین رو این سخنرانی نشان داد که اتفاقا مقصر اصلی طرف مقابل است که قصد زیاده خواهی دارد.

,

 

,

وی همچنین به بازتاب بسیار خوب این اظهارات اشاره کرد و افزود: با این سخنان صریح باید گفت که دیگر نباید از تحریم ها ترسید. امروز راهی که رهبری به ملت و دولت نشان دادند موجب می شود تا همه با جرات به کار و تلاش خود ادامه دهند.

,

 

,

آیت الله ممدوحی تصریح کرد: حالا آبروی آمریکایی ها رفته است و مسیر برای ملت و دولت مشخص شده است. رهبری نشان داد که طرف ایرانی با صراحت عمل می کند. رهبری به خودداری از توافق بد نیز اشاره کردند، چراکه توافق بد به این معناست که غربی ها می خواهند سر ما کلاه بگذارند. اما ما صریح عمل می کنیم.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: رهبری همه حرف ها را کامل مطرح کردند و هر گونه بهانه ای را از دشمن و طرف غربی گرفتند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه