اخبار داغ

رد توافق بد/9/نماینده مردم بندعباس در مجلس:

ملت ایران آگاهانه تابع ولی فقیه است/توافق باید با توجه به خواسته های ما انجام شود

ملت ایران آگاهانه تابع ولی فقیه است/توافق باید با توجه به خواسته های ما انجام شود
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و آگاهانه تابع ولی فقیه هستند، افزود: ملت ایران در سخت ترین شرایط همراه نظام بودند و تاکنون هر آنچه را که مصلحت نظام و کشور را در پی داشته انجام داده اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا منصور آرامی،عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی هرمز به اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه ملت ایران زیر بار حرف زور نمی رود، گفت:  با شناختی که مردم ایران از آمریکا و خوی استکباری غرب دارد، فریب اغراق گری ها و رفتارهای غیر صادقانه آمریکا را نخواهند خورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

وی با بیان اینکه مردم ایران با بصیرت و آگاهانه تابع ولی فقیه هستند، افزود: ملت ایران در سخت ترین شرایط همراه نظام بودند و تاکنون هر آنچه را که مصلحت نظام و کشور را در پی داشته انجام داده اند .

,

آرامی تاکید کرد:آمریکایی ها نباید تصور کند که با فشار و فریب در گفتمان می توانند مردم را متزلزل کنند.

,

وی با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب تصریح کرد: نمی توان به آمریکا و غرب  اعتماد کرد چرا که آنها از دوران قبل و بعد از انقلاب نشان دادند که با مردم ایران و جمهوری اسلامی ایران صادق نیستند.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه خواسته  ملت ایران در مذاکرات روشن و واضح است، گفت: اگر آمریکا به دنبال توافق با ملت ایران است باید تمام خواسته های ما را بپذیرد .

,

وی تاکید کرد:توافق باید کلی و همه جانبه با توجه به خواسته های ما انجام شود در غیر این صورت توافق بد  همان بهتر که نباشد.

,

آرامی با بیان اینکه تمام مشکلات ما ناشی از تحریم نیست، تصریح کرد: برخی از مشکلات کشور ناشی از  فرایندها، بهره بری پایین و  سوء مدیریت هاست که بایدحل شود.

,

وی افزود: کشور ما توانمندی های زیادی در زمینه منابع مادی دارد که با بهره گیری از فرایندها می توان منابع را تبدیل به ثروت کرد.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس خاطر نشان کرد: تحریم ها همیشه وجود داشته و امکان دارد شدید تر هم بشود اما با استفاده از منابع غنی معدنی، کشاورزی و منابع انسانی کشور می توان مشکلات را برطرف کرد و کمک موثر تری در  پیشرفت کشور داشت.

,

 

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه