اخبار داغ

رد توافق بد/3/مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان:

نباید به مذاکراتی که بد است تن بدهیم

نباید به مذاکراتی که بد است تن بدهیم
مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان گفت: ما برای رسیدن به پله ای که اکنون قرار داریم تلاشهای بسیاری کرده ایم و خون شهدای زیادی در این راه ریخته شده است و نباید از این پله نزول کنیم .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مولوی عبدالغنی بارانی مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهداندر گفت و گو با خبرنگار زاهدانه اظهار داشت : ما مسلمانیم و اعتقاد به اسلام و انسانیت اصیل داریم و در همین راستا برای پیشرفت علمی خودمان یک سری فعالیت ها انجام داده ایم که برای دشمنان دین و قرآن خوشایند نبوده و آنها علیه ما دست به اقداماتی مانند تحریم کردن زدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زاهدانه,


وی با تاکید بر این که انرژی هسته ای حق مسلم ماست افزود : با برنامه ریزی دقیق مقام معظم رهبری یک سری برنامه ها برای کشور و انقلاب در سطح جهان داریم و سعی ما بر این است تا با صادر کردن علم و پیشرفت های علمی خود به جهان کلیه مسلمان جهان را متوجه این پیشرفت سازیم.

مولوی بارانی گفت : ما برای رفع مشکلاتی که کشورهای دیگر برای ما درست کرده اند پای میز مذاکره با آنان حاضر شدیم و چندین وقت است با این مذاکرات دست و پنچه نرم می کنیم ، انها در این مذاکرات خیلی خواسته های نابجا آوردند که تن دادن به آنها در شان و منزلت کشور ما نیست و بارها مشاهده کردیم که این کشورها نسبت به تعهدات و قول های خود پایبند نیستند.

وی افزود : انسانهای جهان اکنون بیدار و هوشیار هستند و به خوبی می دانند که این مسائلی که به ما نسبت داده می شود هیچکدام درست نیست ولی ما به احترام جهان بشریت پای میز مذاکره حاظر شدیم ولی حرف آخر و اساسی را رهبر معظم انقلاب در این مذاکرات تبیین کردند: " که ما به مذاکرات اعتقاد داریم اما نه مذاکراتی که حق ما را از بین ببرد" .

مدیر حوزه علیمه طوبی اهل سنت زاهدان گفت:ما برای رسیدن به پله ای که اکنون قرار داریم تلاشهای بسیاری کرده ایم و خون شهدای زیادی در این راه ریخته شده است و نباید از این پله نزول کنیم .

وی با اشاره به اینکه ما از توافق و سازش بدمان نمی آید بیان کرد : تیم مذاکرات ما باید با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری بر سر میز مذاکرات حاضر شوند و زیر بار توافقی که به گونه ای علم و هستی ما را زیر سوال ببرد و نسل های آینده ما را سرزنش کنند هرگز نروند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه