اخبار داغ

رد توافق بد/10/عضو مجلس خبرگان رهبری:

طرح توافق دو مرحله ای در مذاکرات،حق ملت ایران را زیر سوال می برد

طرح توافق دو مرحله ای در مذاکرات،حق ملت ایران را زیر سوال می برد
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص یک توافق خوب با حفظ منافع ملت ایران در مذاکرات هسته ای، گفت: طرح توافق دو مرحله ای در مذاکرات حق ملت ایران را زیر سوال می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناآیت‌الله عباس کعبی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به دیپلماسی رهبر معظم انقلاب در مسئله ی هسته ای اظهار داشت: ریشه این دیپلماسی مردمی و کاملا انقلابی از جنس 22 بهمن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود:رهبر انقلاب با سخنان عزت آفرین و برخلاف زیاده خواهی  های استکباراز جمله آمریکا  موضع کاملا عقلانی و منطقی اتخاذ کرده اند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در خصوص یک توافق خوب با حفظ منافع ملت ایران، تصریح کرد: رهبری خطاب به زیاده خواهان فرمودند که مردم در 22 بهمن ضربه ی متقابلی به یاوه گویی هایتان خواهند داد.

,

وی در ادامه ابراز داشت:در بیانات رهبر انقلاب دیپلماسی شفاف و منطقی و همچنین دیپلماسی گفتمان انقلاب اسلامی تبلور پیدا کرد و این سخنان باید نقشه راهی برای مذاکره کنندگان ارشد هسته ای ما باشد.

,

آیت الله کعبی  با بیان اینکه آمریکایی ها و کشورهای مستکبر با طراحی توافق دو مرحله ای به دنبال اهداف شوم خود هستند،گفت:دشمن می خواهد با مذاکرات فرسوده  حق ملت ایران را در برخورداری از فناوری مسالمت آمیز هسته ای زیر سوال ببرد.

,

وی با اشاره به تیزبینی و هوشیاری مقام معظم رهبری، تصریح کرد: ایشان در سخنان خود تاکید کردند که توافق باید در یک مرحله و با رفع کامل تحریم ها و برخورداری ملت ایران از غنی سازی صلح آمیز هسته ای  صورت بگیرد.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری  با بیان اینکه ملت ما در روز 22بهمن مواضع خود را به گوش جهانیان خواهند رساند،خاطر نشان ساخت: دشمنان بار دیگر شعار "انرژی هسته ای حق مسلم ماست" را در فریادهای ملت ایران خواهند شنید.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه