اخبار داغ

اختصاصی دانا

تماس پرسپولیس با مدیر برنامه های آندریک تیموریان

تماس  پرسپولیس با مدیر برنامه های آندریک تیموریان
آندریک تیموریان هافبک ملی پوش استقلال به دلیل عدم پرداخت مطالباتش از سوی این باشگاه به سیم آخر زد و اعلام کرد تا زمانی که پولی به حسابش واریز نشود در تمرینات استقلال شرکت نمی کند و از طرف دیگر اعلام کرد که تا نیم فصل بیشتر در خدمت استقلال نخواهد بود او برای اینکه ثابت کند که در تصمیمش مسلم است در تمرین دو روز گذشته استقلال شرکت نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

 

,

در این میان چند تیم بالانشین لیگ سیزدهم با توجه به مشکلات پیش آمدن برای جذب این بازیکن اعلام آمادکی کردند که یکی از این تیم ها پرسپولیس تهران است .سر خ های تهرانی که پیش از فصل نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند در یکی دو روز گذشته با سرژیک برادر او که مدیر بر نامه های آندو هم است تماس گرفتند.

,

یک مقام آگاه در این باره به به دانا گفت : علی دایی اعتقاد عجیبی به آندو دارد. او وقتی فهمید که آندو گفته در نیم فصل از استقلال جدا می شود از باشگاه خواست برررسی کند که آیا او می تواند به پرسپولیس بیایید یا نه به همین دلیل از سوی باشگاه با برادر او تماس گرفته شد که بعد از توضیحات  سرژیک مشخص شد او با توجه به بندی که در قرار داد ش وجود دارد  می تواند از استقلال در نیم فصل جدا شود .

,

به گفته این مقام در این بند ذکر شده است که اگر استقلال به تعهدات مالی اش نسبت به آندو عمل نکند قرار داد فی مابین لغو می شود و آندو می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که خواست برود.

,

این مقام همچنین در پاسخ به این سوال که آیا دایی با این بازیکن صحبت کرده است گفت : مدیر بر نامه های آندو به باشگاه پرسپولیس ا اعلام کرد که قرار است مدیریت باشگاه استقلال مشکل پیش آمده را حل کند . او گفت اگر این مشکل بر طرف نشود می شود مذاکرات با پرسپولیس را به صورت جدی دنبال کرد . به همین دلیل دایی ورویانیان  منتظر  هستند تا تکلیف آندو مشخص شود تا اگر قصد  جدایی از استقلال را داشت پیراهن پرسپولیس را تن او کنند.

,

 

,

انتهای خبر

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه