اخبار داغ

رد توافق بد/5/سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس:

توافق کلی در مذاکرات زمینه ساز بهانه جویی در جزئیات است/سخنان رهبری نقشه راه مذاکره کنندگان است

توافق کلی در مذاکرات زمینه ساز بهانه جویی در جزئیات است/سخنان رهبری نقشه راه مذاکره کنندگان است
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به مطرح شدن توافق دومرحله ای کلی و جزئی در مذاکرات گفت: توافق کلی در مذاکرات زمینه ساز بهانه جویی در جزئیات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اترک نیوز، قاسم جعفری، سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان این مطلب افزود: طرف های غربی مذاکره کننده با مطرح کردن این موضوعات به دنبال این هستند که با انجام یک توافق فقط تعهدی را برای ما ایجاد کنند و در جزییات ما را بازی بدهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
جعفری فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری درباب مذاکرات را بسیار دقیق و به‌هنگام توصیف کرد و گفت: با توجه حساسیت این مرحله از مذاکرات نکات ظریف و هوشمندانه رهبر انقلاب در مورد مذاکرات نقشه راه روشن پیش روی تیم مذاکره‌کننده ایرانی خواهد بود.
,
نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، رازو جرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی واکنش های طرف های مذاکره کننده به این فرمایشات را نشان دهنده برآب شدن نقشه های آنان دانست.
,
جعفری تاکید کرد: واکنش وزیرخارجه آمریکا مبنی براینکه بدون توافق کلی، توافق جزئی امکان ندارد، نیز نشان دهنده پنبه شدن رشته های آنان است.
,
وی افزود: مقام معظم رهبری امروز با بیان این موضوع که «توافق نکردن بهتر از توافق بد است» در واقع آب پاکی را روی دست آمریکایی‌ها ریختند و نقشه راه را مشخص کردند.
,
جعفری خاطرنشان کرد: آقای ظریف و تیم مذاکره کننده نیز باید با نقشه راه قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری با کیاست وارد میدان شوند و به توافقی برسند که عزت و اقتدار ملت ایران را حفظ کند.
,
انتهای پیام/ش
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه