اخبار داغ

رد توافق بد/7/نماینده مردم بناب در مجلس:

کشورهای غربی به دنبال بهانه جویی هستند/بایدکلیات و جزئیات یکجا توافق شود

کشورهای غربی به دنبال بهانه جویی هستند/بایدکلیات و جزئیات یکجا توافق شود
حجت الاسلام محمد باقری بنابی با اشاره به موضع صریح مقام معظم رهبری در مخالفت با دومرحله ای شدن مذاکرات هسته ای، گفت :کشورهای غربی و آمریکا با دو مرحله ای کردن مذاکرات هسته ای به دنبال طولانی کردن مذاکرات و بهانه جویی هستند تا به اهداف خود برسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حجت الاسلام محمد باقری بنابی در گفتگو با خبرنگار ائل پرس در مورد دو مرحله ای کردن مذاکرات هسته ای، گفت: وقتی که رهبر انقلاب با توجه به اشراف و تجربه ای که دارند،  اعلام می دارد که نسبت به دو مرحله ای شدن مذاکرات هسته ای رضایت ندارند، لذا باید وزارت امور خارجه این دیدگاه رهبر انقلاب را فصل الخطاب قرار دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،,

وی با اشاره به موضع صریح مقام معظم رهبری در مخالفت با دومرحله ای شدن مذاکرات هسته ای، ادامه داد: کشورهای غربی و آمریکا با دو مرحله ای کردن مذاکرات هسته ای به دنبال طولانی کردن مذاکرات و بهانه جویی هستند تا به اهداف خود برسند.

,

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری، کلیات و جزئیات مذاکرات هسته ای باید در جلسه واحد تصمیم گیری شود.

,

وی افزود: در مورد مذاکرات هسته ای دولت و مردم باید به بیانات مقام معظم رهبری تمکین کنند و در این راستا حرکت کنند.

,

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان، بیان داشت: تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان بر مسائل سیاسی و فنی مذاکرا ت واقف هستند و می دانند که چگونه باید پرونده هسته ای را پیش برد.

,

وی با تاکید بر اینکه مسائل فنی و سیاسی مذاکرات باید یک جا حل شوند، تصریح کرد: اگر قرار بر این باشد که مسائل فنی مذاکرات و موارد سیاسی آن در جلسات مجزا کارشناسی و بحث شود، اما باید توافق نهایی در یک جلسه صورت گیرد.

,

این نماینده مجلس با بیان اینکه موارد فنی و سیاسی مذاکرات هسته ای به هم پیوسته هستند، خاطر نشان کرد: بحث اصلی در مذاکرات هسته ای موارد سیاسی است چرا که ایران از لحاظ فنی به تمام تعهدات خود عمل کرده و اعتماد سازی صورت گرفته است.

,

وی در پایان اظهار کرد: مسائل سیاسی مانع حل پرونده هسته ای ایران می شود و با  اراده قوی سیاسی، پرونده هسته ای ایران منجر به نتیجه خواهد شد.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه