اخبار داغ

نماینده مردم اهواز درمجلس:

باید بودجه سازمان حفاظت محیط زیست را قطع و این سازمان را تعطیل کنند

باید بودجه سازمان حفاظت محیط زیست را قطع و این سازمان را تعطیل کنند
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت:خانم ابتکار هنوز موضوع را جدی نگرفته است و آنچیزی را که باید از لحاظ ذهنی به عنوان مشکلات زیست محیطی در استان بپذیرد اتفاق نیفتاده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، سید شریف حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رهیاب در خصوص عدم سفر رئیس سازمان محیط زیست به خوزستان برای بررسی وضعیت ریزگردها گفت: خانم ابتکار هنوز موضوع را جدی نگرفته است و آنچیزی را که باید از لحاظ ذهنی به عنوان مشکلات زیست محیطی در استان بپذیرد اتفاق نیفتاده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,

وی افزود:اینکه مشکل در استانی با 4میلیون و 300هزارنفر جمعیت به وجود می آید و ایشان به دلیل کنسل شدن پرواز برمی گردد نشان دهنده عدم اهمیت به این موضوع است چراکه می توانست زمینی بیاید.

,

سید شریف حسینی عنوان کرد:اگر این ها می دانستند که مشکل چه هست در تهران موارد مورد نیاز را در هیات دولت تصویب می کردند فکر می کنم هنوز نمی دانیم منشا ریزگردها چیست و فقط برای اینکه تسکین بدهیم  و شاید مشکل خودبه خود حل شود دلایلی را مطرح می کنند.

,

نماینده مردم اهواز گفت:از اینجا می خواهم جواب معاون خانم ابتکار را بدهم اینکه می گوید بعضی نمایندگان 8سال پیش کجا بودند باید بگویم 8سال پیش هم نمایندگان خوزستان نسبت به این مساله معترض و پیگیر بودند.

,

وی افزود:نگاه ما مثل شما حزبی نیست نگاه نمایندگان مردمی است، شما برای اینکه دولت قبلی را بکوبیدمی گویید همه تقصیرها گردن دولت قبل است دولت قبل و دولت یازهم در مساله ریزگردها هردو مقصر هستند.

,

حسینی در ادامه گفت:به جای فرافکنی به مسئولیت خودتان برسید و احساس داشتن این مسئولیت را در خود ببینید ،من این احساس مسئولیت را در سازمان محیط زیست نمی بینم و اعتقادم این است که بودجه سازمان حفاظت محیط زیست را باید قطع کنند و این سازمان باید تعطیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه