اخبار داغ

گواردیولا از بایرن مونیخ می رود

گواردیولا از بایرن مونیخ می رود
کاپیتان سابق بایرن مونیخ و تیم ملی فوتبال آلمان شک دارد که گواردیولا در پایان فصل در بایرن باقی بماند. او آنچلوتی و مورینیو را بهترین گزینه‌ها برای جانشینی این مربی اسپانیایی می داند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پپ گواردیولا هدایت بایرن مونیخ را برعهده دارد. او دومین سال حضور خود را در این تیم آلمانی پشت سر می گذارد. گواردیولا با بایرن مونیخ نتایج خوبی به دست آورده و این تیم را دچار تغییر و تحول کرده است اما انتظارات از این مربی اسپانیایی بالا است و همه از او می‌خواهند که بایرن را قهرمان لیگ قهرمانان اروپا کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
گواردیولا در فصل نخست خود در بایرن مونیخ نتوانست این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رساند. او اگر در فصل جاری بتواند این تیم را قهرمان کند به احتمال زیادی در پایان فصل به تیم دیگری خواهد رفت. او یک سال دیگر با بایرن قرارداد داد اما شایعه‌های زیادی درباره جدایی‌اش به گوش می‌رسد و این احتمال زیاد است که این مربی اسپانیایی راهی لیگ برتر انگلیس شود.
,
 
,
لوتار ماتئوس اسطوره باشگاه بایرن مونیخ هم احتمال می‌دهد که گواردیولا در پایان فصل از این تیم جدا شود و به تیم دیگری برود و به همین خاطر به باشگاه بایرن توصیه کرد که در اندیشه جذب کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید یا ژوزه مورینیو سرمربی چلسی باشند.
,
 
,
او گفت: احتمال می‌دهم که گواردیولا در پایان فصل از بایرن جدا شود. شک دارم که او به کار خود در بایرن ادامه دهد. باشگاه بایرن مونیخ باید در اندیشه جذب جانشینی شایسته برای گواردیولا باشد.
,
 
,
ماتئوس ادامه داد: کارلو آنچلوتی بهترین گزینه برای جانشینی گواردیولا است. این مربی ایتالیایی نشان داده که مربی بزرگی است. او در تیم‌های زیادی مربیگری کرده است و به خوبی می‌داند که چگونه بایرن مونیخ را از این شرایط بحرانی خارج کند. بایرن باید به دنبال گزینه‌هایی باشد که شایستگی مربیگری در این تیم بزرگ را داشته باشند. آنچلوتی یکی از این مربیان است. ژوزه مورینیو هم گزینه ایده‌الی برای جایگزینی گواردیولا است. او هم مربی بزرگی است و می تواند بایرن را موفق کند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه