اخبار داغ

رئیس اداره ورزش و جوانان:

دختران ورزشکار کامیارانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند

دختران ورزشکار کامیارانی به اردوی تیم ملی فوتبال دعوت شدند
ئیس اداره ورزش و جوانان گفت: استعداد های ورزشی دختر و پسر کامیارانی، بسیاری از عناوین و افتخارات را در ورزش های فردی و جمعی کشور کسب کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهو خبر؛ "رضا باجلانی" رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کامیاران در جمع خبرنگاران بیان داشت: برای بازی در تیم ملی فوتبال دختران زیر14 سال، 3 ورزشکار دختر شهرستان کامیاران به اردوی آمادگی این تیم دعوت شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

باجلانی با ابراز خرسندی از این دعوت اعلام کرد: اسامی این 3 ورزشکار که دانش آموز مدارس کامیاران هستند عبارتند از: خانم ها "بیتا ابراهیمی"، "پردیس امامی"و ندا تابعی" که هر سه نفر آنها از زبده ترین فوتبالیس های این شهرستان بوده و در مسابقات داخل و خارج استان با توانایی های خاص خود در ورزش فوتبال توانسته اند توجه مربیان تیم ملی زیر 14 سال کشور را جلب نمایند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان کامیاران با اظهار تشکر نسبت به مربی این دانش آموزان و ورزشکاران افزود: خانم" آزاده آزادی" با توانایی های خود در امر مربیگری فوتبال دختران توانسته است استعدادهای خوبی را به جامعه ورزش شهرستان و استان معرفی نماید و من در اینجا از زحمات وی تقدیر می نمایم.

,

باجلانی در بخشی دیگر از سخنانش با اشاره به پیروزی تیم فوتبال شهرداری کامیاران مقابل تیم "خلخال دشت" در مسابقات گروه سوم لیگ دوم فوتبال کشور اظهار داشت: با تمام توان از این تیم کامیارانی حمایت می نماییم که بتواند در آخرین بازی خود در مقابل تیم "ایرانجوان خورموج" پیروز میدان باشد و با دست پُر به کامیاران بازگردد.

,

وی وضعیت این تیم را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: مربیان و بازیکنان تیم شهرداری با روحیه بالا و آمادگی لازم درصدد کسب پیروزی و دریافت جواز به مرحله بالاتر این مسابقات هستند، امیدواریم با یاری مردم و مسئولین در آینده نزدیک شاهد صعود تیم فوتبال شهرداری به لیگ دسته یکم کشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه