اخبار داغ

دانا گزارش می دهد/

دروغگویی آشکار رسانه های غربی درباره شهادت سه دانشجوی آمریکایی/سوال های بی پاسخ در مورد حادثه «چپل هیل»

دروغگویی آشکار رسانه های غربی درباره شهادت سه دانشجوی آمریکایی/سوال های بی پاسخ در مورد حادثه «چپل هیل»
بعد از ماجرای شارلی ابدو، در شامگاه سه شنبه 11 فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، 23 ساله، 21 ساله و 19 ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند به شهادت رسیدندد.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا،در تاریخ ۷ ژانویه ۲۰۱۵ حمله‌ای مسلحانه و مرگ‌بار به دفتر مجله شارلی ابدو رخ داکه در آن دست کم ۱۲ کشته و حدود ۱۰ زخمی بر جای گذاشت.مقامات فرانسه تروریستها را سه مسلمان معرفی کردند که با گروه تروریستی داعش در ارتباط بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, , مقامات فرانسه تروریستها را سه مسلمان معرفی کردند که با گروه تروریستی داعش در ارتباط بودند,

مقامات فرانسوی ضمن استفاده تبلیغاتی از این ماجرا برای توجیه حضور نظامی خود در خاور میانه به ویژه در کشورهای عراق و سوریه با برپایی راهپیمایی تحت عنوان اتحاد و دعوت از مقامات کشورهای مختلف ضمن حمایت از آزادی بیان تلاش کردند از آن استفاده تبلیغاتی کنند.

,

 

,

, ,

 اما این درحالی است که بعد  از ماجرای شارلی ابدو در شامگاه سه شنبه 11 فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، 23 ساله، 21 ساله و 19 ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند  به شهادت رسیدندد.

,  اما این درحالی است که بعد  از ماجرای شارلی ابدو در شامگاه سه شنبه 11 فوریه سه دانشجوی آمریکایی مسلمان، 23 ساله، 21 ساله و 19 ساله (زن، شوهر و خواهر) در نزدیکی دانشگاه «کارولینای شمالی» در «چپل هیل» مورد اصابت گلوله قرار گرفتند  به شهادت رسیدندد., .,

حالا بعد از به شهادت رسیدن  سه جوان مسلمان شاهد سکوت رسانه های غربی در این باره بوده ایم که این سکوت اعتراض خیلی ها را در پی داشت که از آن جمله می توان به تظاهرات در برابر دفتر بنگاه خبر پراکنی بی بی سی در لندن انتقاد، اردوغان به سکوت اوباما و واکشن کاربران توییتری به این بایکوت خبری اشاره کرد.

,

 

,

, ,

, ,

جالب است اردو غان در واکنش به سکوت اوباما در پی این حادثه عنون کرد: سه مسلمان در کارولینای شمالی کشته شده اند و باراک اوباما، جان کری و جو بایدن هیچ حرفی در این باره نزده اند.

, .,


وی در کنار انریکه پنا نیتو رئیس جمهور مکزیک در کاخ ملی مکزیکو سیتی گفت: ما به عنوان سیاستمدار در برابر هر اتفاقی که در کشورمان رخ می‌دهد مسئولیم و باید مواضع خود را نشان دهیم.

,
, .,

به هر حال باید گفت این اقدامات نشان دهنده تایید استاندارد های دوگانه  رسانه ای غربی در برابر پوشش اخباری است که با جبهه گیری سیاسی و مذهبی در ارتباط است.

,

جالب است رسانه های غربی تلاش کردند حادثه شارلی ابدو را نتیجه تروریست اسلامی نشان دهند و یک و نیم میلیارد مسلمان را متهم به مخالفت با آزادی بیان و انجام عملیات تروریستی کنند؛ ولی اکنون حادثه چاپل هیل را تنها نتیجه یک نزاع بین دو همسایه بر سر جای پارک می دانند و به دنبال پاک کردن هر گونه ردپای اسلام ستیزی در این حادثه هستند.

, چاپل هیل را تنها نتیجه یک نزاع بین دو همسایه بر سر جای پارک می دانند و به دنبال پاک کردن هر گونه ردپای اسلام ستیزی در این حادثه هستند.,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه