اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت و گو با دانا:

وزارت خارجه در خصوص حادثه "چپل هیل" واکنش نشان دهد/رسانه های غربی با سیاست کاملا دوگانه اخبار را پوشش می دهند

وزارت خارجه در خصوص حادثه "چپل هیل" واکنش نشان دهد/رسانه های غربی با سیاست کاملا دوگانه اخبار را پوشش می دهند
عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: قطعا باید وزارت خارجه در این خصوص موضع گیری کند بر اساس قانون اساسی، وزارت خارجه موظف است که برای دفاع از حقوق مسلمانان و حتی مستضعفان اقدام کند.
[

احمد شوهانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاسست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص شهادت سه تن از جوانان مسلمان در آمریکا و سکوت رسانه ای غربی ها در این باره اظهار داشت: این اولین و آخرین باری نخواهد بود که ما شاهد رفتارهای دوگانه رسانه های غربی هستیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی افزود: آنچه که در آمریکا علاوه بر این مسائل  وجود دارد موجی از خشونت است که در این کشور در حال رواج است ، باید گفت این اقدامات بر می گردد به تفکرات لیبرالیستی و نژادپرستانه که در آمریکا حاکم است.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: از سکوت رسانه های غربی مشخص است که آنها همین نگاه را هم در خصوص حوادث بحرین،جنایات داعش و همچنین شارلی ابدو داشتند که با سیاست کاملا دوگانه اخبار را پوشش دادند.

,

 

,

شوهانی تصریح کرد: به هر حال این اقداماتی که در حال وقوع است واقعیاتی است که  در آمریکا و اروپا وجود دارد و همچنان هم ادامه دارد، متاسفانه این ها قصد داند یک دشمن ساختگی به نام اسلام درست کنند و به نوعی اسلام هراسی را در آمریکا و اروپا جا بیندازند و مسلمانان را خراب کنند.

,

 

,

وی تاکید کرد: هدف از ایجاد داعش و گروههای تروریستی در منطقه هم در راستای پروژه اسلام هراسی است که شکل گرفته است.

,

 

,

عضو کمیسیون امنیت ملی در خصوص لزوم واکنش وزارت خارجه خاظر نشان کرد: قطعا باید وزارت خارجه در این خصوص موضع گیری کند، بر اساس قانون اساسی، وزارت خارجه موظف است که برای دفاع از حقوق مسلمانان و حتی مستضعفان اقدام کند.

,

 

,

شوهانی در پایان افزود: باید گفت واقعا اقدام وزارت خارجه می تواند یک برگ برنده برای ما باشد،چنین اتفاقاتی باید بزرگ نمایی شود و به آن پرداخته شود تا مردم هم در جریان اقدامات ناجوانمرادانه آمریکا و اروپا که انجام می دهند قرار بگیرند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه