اخبار داغ

رئیس کانون شهدای محراب مازندران:

رسانه‎های غرب از بیان واقعیت کشته شدن شهدای چپل‎هیل هراس دارند

رسانه‎های غرب از بیان واقعیت کشته شدن شهدای چپل‎هیل هراس دارند
رئیس کانون شهدای محراب مازندران گفت: غول رسانه‌های غربی از بیان واقعیت کشته شدن شهدای چپل‎هیل کالیفرنیای امریکا هراس دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم ساجدی‌فر رئیس کانون شهدای محراب مازندران، امروز در گفت‎وگو با خبرنگار بلاغ، درباره کشته شدن سه دانشجو مسلمان در آمریکا اظهار داشت: کشته شدن این سه دانشجو، نشان از شکنندگی امنیت در کشورهای غربی دارد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: نبود امنیت برای افراد در غرب بارها و بارها با کشته شدن افراد در مجامع مختلف به خوبی بر همگان مشخص شد.

رئیس کانون شهدای محراب مازندران در ادامه با اشاره به مسلمان بودن این سه دانشجو، بیان کرد: کشته شدن این سه دانشجو و وارونه جلوه دادن این موضوع نشان از شکنندگی قدرت‌های غربی در برابر مسلمانان دارد.

وی با اعلام اینکه اسلام دین صلح و دوستی است، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به دلیل ترس از دست دادن منافع خودشان سعی دارند که درباره مسلمان بودن این افراد حرفی به میان نیاورند.

ساجدی‎فر در ادامه بیان کرد: کشته شدن این سه مسلمان و از طرفی سرپوش گذاشتن کشورهای غربی بر این جنایت، نشان می‌دهد که آنها از گسترش اسلام در هراس هستند.

رئیس کانون شهدای محراب مازندران، اذعان کرد: مسئولیت کشته شدن این سه مسلمان بیشتر از آنکه متوجه قاتل باشد، متوجه مسئولان کشورهای غربی است، به این دلیل که سردمداران این کشورها به‌صورت مدوام تلاش دارند که چهره اسلام را خشن معرفی کنند.

وی ابراز کرد: در صورتی که اگر یک مسلمان یک سگ آمریکایی را در یک حادثه رانندگی زیرمی‎گرفت، شاید رسانه‎های غربی واکنش بیشتری نسبت به این موضوع نشان می‌دادند.

ساجدی‎فر با اشاره به کشته شدن چند نفر از اتباع فرانسه در این کشور که این موضوع نیز حاصل دسترنج خودشان بود، گفت: غرب از گسترش اسلام به شدت در هراس است و سعی دارد که مسائل مربوط به مسلمانان را کم‎اهمیت جلوه دهد.

رئیس کانون شهدای محراب مازندران خواستار واکنش جدی مسلمانان کشورهای همسایه و کشورمان دربرابر این کشتار ددمنشانه شد و اظهار کرد: این موضوع باید به صورت برجسته در سطح رسانه‌های کشور مطرح و در مجامع بین‌المللی چهره واقعی ضد بشری آمریکا و ایادی آنها برای مردم تبیین شود.

وی در پایان با اعلام اینکه کشورهای غربی حتی برای اتباع خودشان نیز امن نیست، گفت: کشتار متعدد انسان‌ها در جوامع غربی بیانگر ناامن بودن این کشورها است.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه