اخبار داغ

بهشتی پور در گفت‌وگو با دانا:

صهیونیست‌ها از بروز اتفاقاتی مانند "چپل هیل" لذت می‌برند/لزوم موضع گیری هرچه سریعتر وزارت خارجه

صهیونیست‌ها از بروز اتفاقاتی مانند "چپل هیل" لذت می‌برند/لزوم موضع گیری هرچه سریعتر وزارت خارجه
کارشناس مسائل سیاست خارجی کشور از اقدام جالب توجه مسلمانان آمریکا خبر داد و گفت: بعد از این اتفاق مسلمانان آمریکا نیز در یک اقدام قابل توجه مقابل کاخ سفید تجمعی اعتراض آمیر برگزار کرده اند و تظاهراتی 5 یا 6 هزار نفری در اعتراض به حادثه رخ داده برای 3 تن از مسلمانان این کشور برپا کرده اند.
[

حسن بهشتی پور، کارشناس و تحلیلگر مسایل بین المللی کشورمان در گفت‌وگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا  در خصوص حادثه تروریستی چپل هیل آمریکا اظهار داشت: بازتاب خبری حادثه ای که رخ داده وسیع بود اما اینکه رسانه های خبری دنیا به دنبال انحراف افکار عمومی از ماهیت اصلی موضوع هستند، اقدام عجیب و غریب دیگری از مجموعه اقدامات غربی هاست. چراکه حتی پیام اوباما نیز به نوعی این مسئله را تایید می کند که جرم 3 نفری که در این حادثه کشته شده اند، فقط مسلمان بودن آنها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

این کارشناس مسائل سیاست خارجی کشور از اقدام جالب توجه مسلمانان آمریکا خبر داد و گفت: بعد از این اتفاق مسلمانان آمریکا نیز در یک اقدام قابل توجه مقابل کاخ سفید تجمعی اعتراض آمیر برگزار کرده اند و تظاهراتی 5 یا 6 هزار نفری در اعتراض به حادثه رخ داده برای 3 تن از مسلمانان این کشور برپا شد.

,

 

,

بهشتی پور در ادامه تصریح کرد: فرد قاتل خود را به مراجع مربوطه در آمریکا معرفی کرده و در این کشور نیز کمیته ای حقیقت یاب برای مشخص شدن جزئیات ماجرا تشکیل شده است.

,

 

,

لذت صهیونیست ها از اختلافات مذهبی

, لذت صهیونیست ها از اختلافات مذهبی,

 

,

وی همچنین به احتمال دخالت صهیونیست ها در حادثه چپل هیل اشاره کرد و افزود: دامن زدن به اختلاف بین مسلمانان و مسیحیت، نه به سود مسلمانان آمریکاست و نه به نفع مسیحیان. این اتفاقات فقط از صهیونیست ها برمی آید و آنها هستند که به این مسائل دامن می زنند. امروز این نگرانی در آمریکا به وجود آمده که چنین حوادثی ممکن است با واکنش متقابل مسلمانان مواجه شود و یک جنگ مذهبی در آمریکا ایجاد شود. اقدامی که به نفع هیچ یک از طرفین نیست و فقط صهیونیست ها هستند که از این اختلافات لذت می برند.

,

    

,

این کارشناس مسائل خاورمیانه افزود: صهیونیست ها همواره در پی این بوده اند که از چنین حوادثی بهترین بهره را به سود خود برده و پروژه اسلام هراسی خود را دنبال کنند. در ماجرای شارلی ابدو صهیونیست ها دقیقا به دنبال همین موضوع بودند و نتیجه چنین اتفاقاتی که در دنیا رخ می دهد فقط به سود صهیونیست ها تمام می شود، چراکه این جریان سال های سال است که به دنبال ایجاد تعارض بین مسلمانان و مسیحیان بوده و قصد دارند از این آب گل آلود، به نفع خود بهره برند.

,

 

,

بهشتی پور در بخش پایانی اظهارات خود به لزوم موضع گیری هرچه سریعتر وزارت امور خارجه اشاره کرد و گفت: بدبختی ما این است که در ایام تعطیلات، وزارت امور خارجه نیز تعطیل می شود و لازم است که برای روزهای تعطیل یک کشیک ویژه در این وزارتخانه تشکیل شود. البته قطعا خانم افخم و همکاران آنها امروز در این باره موضع گیری خواهند کرد، اما باید شرایطی به وجود آید که اگر بار دیگر چنین اتفاقاتی در ایام تعطیلات انجام گرفت، وزارت امور خارجه با سرعت بتواند اقدام به موضع گیری کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه