اخبار داغ

وضعیت اقتصادی نهبندانی‌ها اجازه مصرف گرایی را نمی‌دهد/ با فرهنگ سازی توانستیم هزینه های اضافی را حذف کنیم

وضعیت اقتصادی نهبندانی‌ها اجازه مصرف گرایی را نمی‌دهد/ با فرهنگ سازی توانستیم هزینه های اضافی را حذف کنیم
امام جمعه نهبندان با بیان اینکه وضعیت اقتصادی نهبندانی‌ها اجازه مصرف گرایی را نمی‌دهد، گفت: تاکنون با فرهنگ سازی توانستیم هزینه های اضافی برخی جلسات را حذف کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت الاسلام و المسلمین خزاعی، امام جمعه نهبندان در گفتگو با خاورستان، به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: برای برداشتن گام های اقتصاد مقاومتی به ویژه درموارد تحریم نیاز به عمل جدی داریم و با وعده دادن و امرو نهی این امکان تحقق نمی یابد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان، ,

وی با اشاره به وجود میوه های خارجی مشابهی که در داخل کشوردر کنار میوه های ایرانی به فروش میرسد، افزود: گاهی اتفاق می افتد که کالاهای خارجی به دست خود مسئولان ما در داخل کشور خود به خود تبلیغ می شود.

,

وی اضافه کرد: اجرایی شدن این مهم که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است در درجه اول به دست دولت مردان است که باید جلوی ورود کالاهای خارجی مشابه کالاهای داخلی را بگیرند.

,

امام جمعه نهبندان خاطرنشان کرد: مسئولان می توانند جلوی ورود کالاهای خارجی مشابه کالاهای داخلی را بگیرند، به ویژه در بحث میوه های خارجی مشابهی که در داخل به فروش میرسد وانواع کالاهای خارجی که به دست خود مسئولان ما در داخل خود به خود تبلیغ می شوند.

,

حجت الاسلام خزاعی بیان کرد: طی سال جاری جلسات متعددی در فرمانداری شهرستان نهبندان برگزار شد وبر شرایط دوران تحریم و راه های مقابله با آن تاکیداتی صورت گرفت که بهترین راه کار همان اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری برآن تاکید کرده اند.

,

وی تشویق زوج های جوان به سفرهای زیارتی و معنوی جهت تاکید بر ازدواج آسان، تشویق مردم به هزینه کرد ولیمه های غیرضروری در امور خیر را ازجمله اقدامات نتیجه بخش جهت تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان عنوان کرد.

,

امام جمعه نهبندان گفت: با فرهنگ سازی‌ها و امر ونهی توانستیم تعداد پارچه نویسی های عتبات که هزینه چاپ آن رقم فراوانی را در بر می گرفت را در بین مردم به حداقل برسانیم که این خود یک گام کوچک در جهت اقتصاد مقاومتی است.

,

حجت الاسلام خزاعی در خصوص اجرایی شدن طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان نهبندان گفت: وضعیت اقتصادی مردم در این شهر به گونه ای است که اجازه نمی دهد مصرف گرایی صورت گیرد و اگر هم چنین اتفاقی بیافتد جلوی آن باید توسط مدیران ذیربط گرفته شود.

,

وی در خصوص مطالبات مسئولان در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی در این شهرستان گفت: صرفه جویی در شهر محرومی مانند نهبندان با وجود فرهنگ غنی و سبک زندگی مردم به خوبی به چشم میخورد و این مطالبات باید در شهرهای بزرگ که زمینه های بیشتری برای مصراف گرایی دارند صورت گیرد.

,

انتهای پیام/ش

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه