اخبار داغ

کی روش 14 اسفند در تهران

کی روش 14 اسفند در  تهران
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اواسط اسفندماه به تهران بازمی گردد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان برای برگزاری دو دیدار تدارکاتی در فروردین ماه سال 1394 تشکیل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

*قرارداد دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوئد در کمپ ورزشی لیسبون در پرتغال منعقد شد. این قرارداد در خلال برپایی اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان در پرتغال که به منظور آماده سازی این تیم برای حضور در جام ملت های آسیا تشکیل شده بود به امضای نمایندگان هر دو فدراسیون رسید.

,

*در قرارداد منعقده بین فدراسیون فوتبال ایران و سوئد مبلغ 100هزار دلار خسارت تعیین شده است. به این ترتیب که هر یک از طرفین این قرارداد در صورت عدم حضور در این دیدار تدارکاتی ملزم به پرداخت این مبلغ به فدراسیون طرف مقابل خواهد بود.

,

*کارلوس کی روش که پس از بازگشت از استرالیا به تهران کشورمان را به مقصد پرتغال و سپس آفریقای جنوبی ترک کرده 14 اسفندماه به تهران بازخواهد گشت.

,

*اسامی بازیکنان تیم ملی برای شرکت در اردوی این تیم به منظور حضور در دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم های ملی سوئد و شیلی سوم فروردین ماه سال 1394 اعلام می شود.

,

*دیدار تیم های ملی فوتبال کشورمان و سوئد در ورزشگاه ملی استکهلم برگزار می شود. این ورزشگاه بیش از 50 هزار نفر گنجایش دارد.

,

*با توجه به حضور ایرانیان مقیم کشورهای اسکاندیناوی اعلام شده تاکنون قریب به نیمی از بلیت های دیدار تیم های ملی ایران و سوئد پیش فروش شده است.

,

*دیدار تیم های ملی ایران و سوئد 11 فروردین ماه 1394 در ورزشگاه ملی شهر استکهلم برگزار خواهد شد.

,

*تمام عواید اسپانسرینگ این دیدار طبق توافق صورت گرفته بین دو فدراسیون ایران و سوئد متعلق به کشور میزبان خواهد بود و فدراسیون ما هیچ سهمی در این باره نخواهد داشت.

,

*تیم ملی فوتبال کشورمان پیش از این دیدار در تاریخ پنجم فروردین ماه در کشور اتریش به مصاف تیم ملی شیلی خواهد رفت.

,

انتها ی پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه