اخبار داغ

شهردار منتخب تبریز:

از نصب بنر و تابلوهای تبریک و تهنیت خودداری شود

از نصب بنر و تابلوهای تبریک و تهنیت خودداری شود
شهردار منتخب تبریز خواستار پرهیز مدیران، مسوولان شهری و استانی، بزرگان شهر و آشنایان از ارسال گل و نصب بنرهای تبریک در سطح شهر و نیز معابر و اماکن عمومی و نیز شهرداری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از آناج، صادق نجفی اظهار کرد: با استعانت از خداوند متعال و دعای خیر مردم، بزرگان شهر و خانواده‌های معظم شهداء و ایثارگران خدمت خود در مجموعه شهرداری تبریز را آغاز خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی با قدردانی از ابراز لطف و همراهی قشرهای مختلف مردم تبریز، خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و بزرگان و معتمدان شهر گفت: به عنوان خادم همیشگی مردم شریف تبریز و استان و همچون گذشته، تلاش و خدمت شبانه‌روزی به شهر و شهروندان را وجهه همت خود قرار خواهم داد و در این راه بی‌تردید به دعای خیر همه مردم و بزرگان نیازمندم.

,

شهردار منتخب تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به رسم متعارف در انتصاب و انتخاب مدیران و مسئولان و اهدا و ارسال تاج‌گل و نیز نصب بنر و تابلوهای تبریک و تهنیت خواستار پرهیز مدیران، مسئولان شهری و استانی، بزرگان شهر و آشنایان از ارسال گل و نصب بنرهای تبریک در سطح شهر و نیز معابر و اماکن عمومی و نیز شهرداری شد و افزود: برای ارائه خدمت مطلوب و مورد انتظار مردم تنها دعای خیر بزرگان و دوستان و عزیزان کافی است و مدیریت جدید شهرداری تبریز تمام تلاش خود را برای تداوم خدمت به شهر و شهروندان آن هم بدور از تبلیغات و هیاهو به کار خواهد بست.

,

نجفی در عین حال ابراز امیدواری کرد با کمک و همکاری تمام شهروندان، مسئولان شهر و استانی و مدیران و کارکنان شهرداری، زمینه ارایه خدمات حداکثری به شهر و شهروندان از سوی شهرداری تبریز فراهم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه